Skip to main content
Vraag

Spotify Premium zonder bericht omgezet naar Free

• August 12, 2026
  • 0 reacties
  • 7 keer bekeken

Beste Moderators,

Ik schrijf dit bericht met een flinke dosis frustratie en irritatie. Ik ben inmiddels al 2 decennia een ontzettend trouwe klant bij jullie. Voorheen bij Hi en daarna bij KPN. Sinds de overname in 2015 ben ik dan ook netjes meegegaan naar KPN, inclusief mijn destijds afgesloten 'Hi Eindeloos' abonnement met Spotify Premium. Dit heeft al die jaren altijd vlekkeloos gelopen, tot afgelopen maand.

Zonder een enkele waarschuwing, zonder mail, zonder brief of overleg is mijn Spotify Premium plotseling stopgezet. Ik startte de Spotify app en mijn account was ineens gratis. Toen ik de helpdesk belde om dit op te lossen, werd mijn frustratie alleen maar erger: "Ik zie het niet op uw factuur, dus we doen niks." Dit is toch geen manier om met een loyale klant om te gaan die al meer dan twee decennia braaf elke maand betaalt? Ik heb niet alleen KPN mobiel, maar ook glasvezel van jullie.

Ik voel me als trouwe klant echt bij het grofvuil gezet. KPN mag niet zomaar stilzwijgend lopende rechten en contractafspraken uit het Hi-verleden afpakken. Dit raakt me enorm en het vreet aan mijn vertrouwen in KPN.

Als dit niet heel snel en fatsoenlijk wordt opgelost, dan ga ik echt per direct kijken naar een andere provider voor al mijn diensten. Na al die jaren trouw had ik echt wel wat meer respect en service verwacht.

Mijn profielgegevens staan ingevuld. Ik hoop dat een moderator met het hart op de juiste plaats hier direct achteraan wil gaan om dit recht te zetten.

Alvast bedankt.