Skip to main content

Sinds vanmiddag is mijn Spotify-account van Premium naar Free gezet (ik gebruik de app dagelijks). Bij Spotify zelf zijn momenteel geen problemen bekend.

ik heb geen recente aanpassingen gedaan aan onze abonnementen en heb daarnaast geen bericht ontvangen van KPN dat er iets zou veranderen.

Zijn er meer die hier tegenaan lopen of heeft iemand tips waar dit aan kan liggen?

Alvast dank voor het meedenken!

@WhiteKnight Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je Spotify van premium naar free is gegaan. 

Ik zag dat je je profiel al had ingevuld. En klopt het dat het hier gaat om Spotify wat zit/zat bij een abonnement dat al heel lang loopt? 

En is Spotify dan op 30 maart van premium naar free gegaan? 


Dag Rutger,

 

Beide zijn juist (het tweede neem ik aan, ik ontdekte het de 31e en gebruik Spotify dagelijks).

Het is momenteel echt afkicken zonder Premium! 😅 Kun jij zien wat er aan de hand is?

 

Alvast bedankt!

Niels


@WhiteKnight Helder. 

Ik heb de situatie doorgezet naar mijn collega's om dit te laten uitzoeken. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 


Dag Rutger,

We zijn intussen een aantal dagen verder, heb je nog reactie gehad van je collega’s?


@WhiteKnight Ik heb inderdaad reactie gehad. Alleen nog geen reactie met een definitief antwoord. 

Ik heb vandaag nogmaals een bericht verstuurd met het verzoek om duidelijkheid. Ik verwacht in de loop van volgende week meer info te kunnen geven. 


Goedemorgen Rutger,

Even een update van mijn kant: uiteindelijk is de zaak toch adequaat opgepakt door KPN. Mijn Spotify bleek ten onrechte te zijn beëindigd. Omdat mijn abonnement te oud was voor de huidige systemen is deze geüpdatet met vergelijkbare voorwaarden. Mijn vertrouwen in KPN is hiermee (grotendeels) hersteld.