Skip to main content
Vraag

Spotify stopt met afspelen wanneer ik op andere verdieping ben

• January 19, 2026
  • 10 reacties
  • 67 keer bekeken

Hoe komt het dat Spotify soms stopt als ik boven ben?

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 19, 2026

Hallo ​@Akamp ,

Dan zal de WiFi daar te zwak zijn. En dan wordt de internetverbinding eventjes onderbroken.  

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 19, 2026

Hoe komt het dat Spotify soms stopt als ik boven ben?

Gebruik je mobiel data voor Spotify of via WiFi? Soms gebeurt het mij onderweg dat ik mobiele gegevens heb ingeschakeld en er toch geen internetverbinding is. Opnieuw opstarten telefoon helpt dan

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 20, 2026

Aantal jaren geleden overgestapt van Ziggo nar KPN. We ervoeren dat KPN beter bereik had in het hele huis. Echter lijkt het nu achteruit te gaan........

JanD
Superuser
  • January 20, 2026

Aantal jaren geleden overgestapt van Ziggo nar KPN. We ervoeren dat KPN beter bereik had in het hele huis. Echter lijkt het nu achteruit te gaan........

Het wordt steeds drukker in de wifi-omgeving, gebruik de wifimanager eens om e.e.a. te optimaliseren:

Succes ​@Akamp 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Akamp . Wat hinderlijk dat je deze problemen ervaart.

Het zou idd je wifi bereik kunnen zijn. Wat heb je allemaal in huis? Een modem neem ik aan maar misschien ook wifi versterkers?

De link die ​@JanD  deelt kan heel nuttig zijn in het opsporen van bottlenecks. Laat je weten hoe het afloopt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2026

De wifi manager begint meteen om mij versterkers te verkopen. Alleen omdat ik op 2 verdiepingen wifi wens. Die versterkers heb ik nooit nodig gehad. Commercieel verhaal dus van KPN..........

rvk01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • January 22, 2026

De wifi manager begint meteen om mij versterkers te verkopen. Alleen omdat ik op 2 verdiepingen wifi wens. Die versterkers heb ik nooit nodig gehad. Commercieel verhaal dus van KPN..........

Het erbij leveren van een router met zwak wifi helpt daar ook bij 🤣

Ze hebben voor een meerprijs p/m ook een Fritzbox 😉

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 24, 2026

Hoe kan ik het hierover hebben met KPN zelf? Geen chatbox maar met een mens.........

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 24, 2026

Hoe kan ik het hierover hebben met KPN zelf? Geen chatbox maar met een mens.........

0800-0402 gratis.

Zaterdag tot 17.00 uur

Daarna maandag vanaf 08.00 uur.

P.S.

Het zijn geen versterkers, maar repeaters (Dus WIFI repeaters)

Er wordt namelijk niets versterkt.😉

JanD
Superuser
  • January 24, 2026

Beste ​@Akamp in aansluiting op joop2011:

Facebook, X, Instagram of een terugbelafspraak, zie link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes