Skip to main content

Ik heb mijn KPN Spotify Premium geupgrade naar Family. Op mijn KPN zie ik nu idd het nieuwe niveau maar in Spotify zie ik de upgrade niet. Ik blijf Premium zien en kan niet 2x tegelijk inloggen.

Hoi @BasdeG, welkom op ons forum!
Een wijziging aan je spotify abonnement gaat altijd in aan het einde van de factuurcyclus van spotify.


We hebben hier ook twee handige artikelen over:


Bedankt voor de reactie.

De artikelen en andere communicatie zijn helaas niet duidelijk / tegenstrijdig. Onder het kopje “Wisselen tussen Premium en Family” staan stappen die je uitleggen hoe je terug naar Spotify Free gaat. Ik wil echter naar van Premium naar Family.

In de bevestigingsemail die ik gehad heb nadat ik mijn abonnement heb aangepast naar Spotify Family, staat het volgende:

Hebt u al een Spotify abonnement?
Zet deze dan eerst om naar Spotify Free op spotify.com/account. Het duurt maximaal 1 maand om uw abonnement om te zetten naar Spotify Free. Activeer daarna uw Spotify Family met de knop Activeer nu in deze e-mail.”

Echter als ik op die link klik, staat er:

“Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4ALL. Benader KPN/XS4ALL voor vragen over je abonnement.”

Kortom, allemaal verschillende instructies en ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb nu mijn abonnement binnen de producten pagina van MijnKPN op Spotify Family gezet - gaat het nu vanzelf goed komen na de eerstvolgende factuurdatum?


Hoi @BasdeG dit moet in principe automatisch gaan inderdaad, als je abonnement tóch omgezet wordt naar free kun je m opnieuw activeren als Spotify Family via kpn.com/spotifyactiveren