Skip to main content
Beantwoord

Spotify upgrade wel te zien in KPN, maar niet in Spotify

• January 29, 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb gisteren Spotify Premium geupgraded naar Family. Het abonnement loopt al jaren via KPN. Het Family abonnement is te zien in Mijn KPN, maar dit is niet doorgezet naar mijn Spotify account. Deze staat nog altijd op Premium Individual. Inmiddels al meerdere malen contact met KPN en Spotify gehad. Spotify geeft aan dat jullie de accounts verder beheren en zij niets kunnen activeren. Ik kan verder niets activeren en jullie kunnen blijkbaar ook niets doen. Het zou in 15 minuten geregeld moeten zijn. Ik ben er al uren mee bezig. 

Hoe lossen we dit op? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Squizz, welkom bij onze community. 

Het kan kloppen dat je dit nog niet hebt ontvangen omdat je nog een lopend Premium Individual abonnement hebt. De overstap naar Family gebeurt op het einde van de maandperiode. Wanneer dit is kun je zien op je factuur maar ook op de activatiepagina van Spotify

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 30, 2025

Heb je hem ook opnieuw geactiveerd?

Dat is wel nodig. 

P.S.

“jullie”

Op een forum helpen klanten elkaar.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 30, 2025

Hi ​@Squizz, welkom bij onze community. 

Het kan kloppen dat je dit nog niet hebt ontvangen omdat je nog een lopend Premium Individual abonnement hebt. De overstap naar Family gebeurt op het einde van de maandperiode. Wanneer dit is kun je zien op je factuur maar ook op de activatiepagina van Spotify