Skip to main content

Hoi,

 

Wat jaartjes later, maar ik heb hier op het moment ook last van. Ik heb het een aantal maanden geleden al stopgezet via kpn, maar hij blijft doorgaan. Ik voel me hier heel naar bij want ik wil niet ineens te horen krijgen dat ik niet betaal voor een service die ik wel heb. Wat moet ik doen?

 

groetjes

Thaïra

 

Hallo!

 

Ik zit met exact het zelfde probleem als hier boven. Via de KPN chat ben ik door gestuurd naar jullie forum. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. 

Gr Maik.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt eorigineel topic]

@Maik8102 

Kijk op de factuur of je er voor betaalt.

Dat is het belangrijkste (toch?).


Welkom bij ons op het forum @Maik8102, het kan zijn dat Premium nog niet is losgekoppeld van jouw account inderdaad. Wanneer heb je jouw Spotify precies stopgezet en heb je er ook een bevestiging van gekregen? Als het niet meer op de factuur staat betaal je er niet meer voor zoals Joop al noemt. Maar als je dit account ergens anders aan wilt koppelen (zoals bijvoorbeeld Spotify Family) kan dat niet als Premium er nog op staat. 

 


Welkom bij ons op het forum @Maik8102, het kan zijn dat Premium nog niet is losgekoppeld van jouw account inderdaad. Wanneer heb je jouw Spotify precies stopgezet en heb je er ook een bevestiging van gekregen? Als het niet meer op de factuur staat betaal je er niet meer voor zoals Joop al noemt. Maar als je dit account ergens anders aan wilt koppelen (zoals bijvoorbeeld Spotify Family) kan dat niet als Premium er nog op staat. 

 

Hallo Jasper!

Afgelopen November heb ik mijn abonnement bij jullie opgezegd. (ik ben overgestapt naar Simyo) Dit abonnement was inclusief Spotify. Ik ontvang dus nu geen facturen meer van jullie, dus betaal inderdaad ook niet voor Spotify. Maar zoals je zelf al aangeeft, ik kan dit account nu niet omzetten naar Spotify Family. En dat is juist wat ik wil.

Ik heb al meermaals contact gehad met een medewerken van jullie chat. Helaas hebben die mij alle keren niet verder kunnen helpen. Zij geven elke keer aan dat ik dit via Spotify moet regelen. Maar wanneer ik contact met hun heb verwijzen ze mij weer terug naar jullie. 

Ik hoop dat jij mij verder kan helpen.

Groet,


Spotify kan daar inderdaad weinig mee @Maik8102, als het het abonnement via ons hebt is dat iets waar wij iets mee moeten. Als jij jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invult met de gegevens van het abonnement zoals het bij ons was kan ik met je meekijken. Let erop dat he het alleen in de vakjes zet waar 'Privé’ bij staat, daarna kan je hieronder een seintje geven. Zonder gegevens kan ik nog niets zien :slight_smile:


Hallo @Jasper , 

De gegevens zijn ingevuld.


Dank je @Maik8102, ik heb een verzoek voor je doorgezet om de Premium die nog actief is te stoppen. Als ik daar een terugkoppeling op heb zal ik het hier met je delen. Daarna zal je de Spotify Premium die je bij Simyo hebt kunnen activeren.


Hoi @Maik8102, ik heb een terugkoppeling gekregen dat het onze Premium nu niet meer actief is. Je kunt de Spotify van Simyo nu activeren.