Skip to main content

Op de een of andere manier had iemand een spotify abonnement afgesloten via mijn KPN account. ik heb de email helaas net te laat gezien om mogelijk betaling tegen te gaan, maar, die bestelling is ondertussen wel geannuleerd en nooit geactiveerd (hoop ik). Hoe nu verder?

Goedemiddag @Sharpe en welkom hier op ons forum :)
Leuk om te zien dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en ook hier je vraag stelt! Zijn er misschien meer mensen bij je thuis die toegang hebben tot jouw MijnKPN omgeving? En is Spotify Premium op de factuur ook in rekening gebracht? Of wacht je nog op deze factuur? Indien nodig kan ik het altijd even voor je controleren. In dat geval mag je je forumprofiel invullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan!


De enige die toegang heeft tot de de MijnKPN omgeving, ben ik.

Spotify is op de laatste factuur niet in rekening gebracht, dus ik ben zeer zeker benieuwd.

Ik heb mijn forum profiel zo compleet mogelijk ingevuld.


De enige die toegang heeft tot de de MijnKPN omgeving, ben ik.

Spotify is op de laatste factuur niet in rekening gebracht, dus ik ben zeer zeker benieuwd.

Ik heb mijn forum profiel zo compleet mogelijk ingevuld.

Bedankt voor het invullen van je profiel @Sharpe!

Ik heb het meteen voor je nagekeken en Spotify Premium is niet actief en zal ook niet worden gefactureerd. Hopelijk heb ik je hiermee gerust kunnen stellen :) 


Wijzig je wachtwoord in ieder geval.


Wijzig je wachtwoord in ieder geval.

Goede toevoeging/tip om het wachtwoord van de MijnKPN omgeving te wijzigen @DLD :)


Ik zal het nog leuker maken.

Ik heb mijn wachtwoord inderdaad gewijzigd. Maar, 2fa heb ik ook meteen maar aangezet. Dat zou dit soort grappen in de toekomst moeten voorkomen.

 


Ik zal het nog leuker maken.

Ik heb mijn wachtwoord inderdaad gewijzigd. Maar, 2fa heb ik ook meteen maar aangezet. Dat zou dit soort grappen in de toekomst moeten voorkomen.

 

Daar ga ik wel vanuit @Sharpe. Mocht je hier in de toekomst toch weer vragen over hebben, laat het ons dan vooral weten!