Skip to main content

Ik heb precies ditzelfde probleem!

Als oud klant van Telfort had ik altijd Spotify Premium. Na de verplichte overstap naar KPN is de naam ‘Spotify’ verdwenen van de factuur en veranderd naar ‘Hussel’. Daarnaast werd het abonnement steeds iets duurder (maar dat is een ander verhaal). 

Ik zou nu, na 1 jaar, ineens verplicht over moeten naar Spotify Free. Naar aanleiding van mijn reactie hierop kreeg ik een mail met daarin: “wij gaan je bellen om samen uit te zoeken wat er gebeurd is, vóórdat wij je overzetten naar Spotify Free". 

Helaas ben ik vandaag zonder het beloofde telefoontje toch overgezet naar Spotify Free. Behoorlijk irritant.

Ik heb hierover via de mail contact gezocht met KPN en ik ga ervan uit dat dit opgelost wordt. Maar ik deel mijn verhaal hier nu omdat er dus kennelijk meer mensen zijn met dit probleem… en dit hopelijk bijdraagt aan een goede oplossing door KPN.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt vOrigineel]

Hoi @Madame_Nouk. Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor jou bericht. Ik begrijp uit jouw verhaal dat je hierover al hebt gemaild met KPN. Ik kijk graag voor je na of ik jou verder kan helpen hierin. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je


Hoi Vikash

Ik ben inmiddels gebeld hierover door KPN. 

Ik heb ooit een mail gekregen om mijn Spotify Premium om te zetten naar KPN (als oud Telfort klant zat dit bij mijn mobiel abonnement). Dit heb ik nooit gedaan omdat ik Spotify dan éérst moest stopzetten, vervolgens opnieuw moest aanzetten (bij mijn TV abonnement) en ‘het werkte toch al jaren goed?'. Ik snapte die mail niet. 

Nadien is Spotify niet meer op mijn facturen meegenomen, maar mijn maandbedrag is hetzelfde gebleven of verhoogd door KPN.

KPN heeft tijdens het telefoongesprek heel duidelijk gemaakt dat zij nu van mij verwachten dat ik Spotify Premium opnieuw aanvraag en dus extra geld betaal hiervoor. 

Ik heb dit voor nu tijdelijk gedaan én direct een overstap naar T-mobile geregeld. Bedankt dus voor je reactie, maar het is inmiddels op deze manier opgelost. 

Fijne dag verder!