Skip to main content
Antwoord

Spotify zou al 2x opgezegd zijn, maar betaal er nog steeds voor

• October 5, 2025
  • 6 reacties
  • 57 keer bekeken

Ook ik ben al sinds juni bezig spotify op te zeggen. Zelf online geprobeerd maar dat is niet mogelijk. Gebeld in juli en het zou opgezegd worden. Zie het al even niet meer terug in mijn kpn maar wel op de factuur als online aankopen. De meneer in juli zei dat ik kpn play uit moest zetten en daarmee het opgelost zijn. Ik kreeg compensatie de maand daarna van 12,99 maar dit bedrag werd daarnaast gelijktijdig weer opgevoerd. Weer gebeld en het zou worden opgelost en zijn opgezegd. Niet natuurlijk. Nu oktober nog steeds niet opgelost waardoor ik al 5 maanden teveel betaal.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Ik heb een terugkoppeling gekregen ​@Spotify gedoe, achter de schermen bleek Spotify inderdaad nog actief te zijn. Dat wordt nu per de eerst mogelijke datum gestopt, dat is de 26e. In de loop van die middag zal Premium stoppen. Als je het account nog gebruikt zal je het op dat moment van Premium naar Free zien gaan. Als je dat ziet kunnen we samen ook kijken naar wat je nog hebt betaald nadat je het in juni wilde stopzetten.

6 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Spotify gedoe, dat Spotify al zo lang doorloopt nadat je het hebt geprobeerd op te zeggen is niet de bedoeling natuurlijk. Als je iets opzegt verwacht je dat het gestopt wordt, en dat is hoe het hoort te zijn. Vervelend dat het in dit geval niet goed is gegaan, ondanks meerdere keren contact. Ik wil voor je kijken wat ik hierover kan zien en wat ik kan betekenen. Zou je daarvoor je profiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, en als het bij een mobiel abonnement is ook het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan weet ik dat ik er een blik voor je op kan werpen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 7, 2025

Ik kan geen bankgegevens vinden

Jasper van KPN
Moderator

De IBAN waar het om gaat is jouw rekeningnummer ​@Spotify gedoe, ter controle van de gegevens. We zijn voorzichtig met klantgegevens, daarvoor moeten we zo'n check doen voordat we iets verder kunnen doen. Dan weten we zeker dat jij het bent. Als je de laatste 3 cijfers bij 'Persoonlijke gegevens’ toe kunt voegen kan ik voor je kijken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 8, 2025

Done

Jasper van KPN
Moderator

Dank je ​@Spotify gedoe, ik heb het daarmee gevonden en zie het inderdaad nog op de factuur staan. Ik heb een speciale afdeling gevraagd om mee te kijken, zodra ik een terugkoppeling van hen heb zullen we dat hier met je delen!

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 10, 2025

Ik heb een terugkoppeling gekregen ​@Spotify gedoe, achter de schermen bleek Spotify inderdaad nog actief te zijn. Dat wordt nu per de eerst mogelijke datum gestopt, dat is de 26e. In de loop van die middag zal Premium stoppen. Als je het account nog gebruikt zal je het op dat moment van Premium naar Free zien gaan. Als je dat ziet kunnen we samen ook kijken naar wat je nog hebt betaald nadat je het in juni wilde stopzetten.