Skip to main content

Staat de Apple TV app in de Google Play Store?

• January 8, 2025
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

HansBakker
Helper
Forum|alt.badge.img+2

Hallo Eindbaas van KPN TV+ apps

Soms zijn er van die dagen dat je “dromen” je “wensen” als klant spontaan uit komen. Vandaag zocht ik een bepaalde app en zag tot mijn hele grote vreugde de Apple TV app voorbij komen in de Google playstore. Wat enorm fijn en wat maken jullie mij als KPN TV+ klant daar enorm blij mee !. Ik heb er al heel lang veel om gevraagd maar had de hoop en moed al opgegeven. Maar Lo and Behold…er zijn van die dagen dat je van iets kleins heul blij kan worden als klant. Dank !, dank !, dank !. Ik was al van plan om altijd bij KPN te blijven als klant maar dat is nu wel totaal 1000% zeker. Nogmaals dank aan de Eindbaas of Eindbazen van de KPN TV+ apps. Ik ben super blij !! ❤️☀️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🎉👏

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 8, 2025

@HansBakker Ik ben blij dat jij blij bent, maar ik volg je bericht niet helemaal: Apple TV app in de Google Play Store?

En mocht je de App Store bedoelen, bedoel je dan niet de iOS app voor op iPhone, in plaats van Apple TV? Heb je foto’s van wat je zag? Ben erg benieuwd!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@HansBakker, ik heb jouw reactie even afgesplitst! Je plaatste deze in een topic voor verbeteringen van de community, daar gaat jouw opmerking niet over😄. Net als ikheetjeff ben ik ook benieuwd naar wat je precies ziet. Kan het zijn dat het gaat om onze nieuwe KPN TV+ app voor Smart TV?

wjb
Wijsgeer
  • January 8, 2025

Of gaat het "gewoon" om de Apple TV app voor Android TV.