Skip to main content

Storytel bij KPN, sinds november 2023 ook bij je KPN abonnement te bestellen. Met Storytel krijg je duizenden luisterboeken en e-books in 1 app. 

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Storytel pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Wil je meer weten over Storytel, of heb je vragen over het gebruik of activeren?

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

Op de dag van vertrek kwam het Storytel aanbod binnen,. De activatielink kwam een dag later binnen. Helaas kun je alleen je product activeren vanaf een KPN verbinding, maar die heb ik niet in Maleisië. 

 

Hoe kan ik het abonnement activeren?

Ik heb hetzelfde, ik kan mijn storytel niet activeren omdat ik in het buitenland ben. Er was nergens aangegeven bij het afsluiten dat je het alleen kunt activeren als je op het KPN netwerk zit. Ik heb gewoon een abonnement thuis in Nederland en een KPN ID. Dat moet toch voldoende zijn om aan te tonen dat je klant bent? Kan iemand bij KPN me helpen dit alsnog te activeren? Het is wel erg omslachtig om iemand naar mijn huis te laten gaan en mijn inloggegevens en wachtwoorden te geven om dit voor me te doen. 

Hoe graag ik dat ook zou willen doen, ik kan het niet voor je activeren. Je moet toch écht verbonden zijn met je eigen netwerk thuis.

Ik hoop dus dat er alsnog iemand is die dit voor je kan doen, aangezien je in het buitenland zit. 


 

Ik heb hetzelfde, ik kan mijn storytel niet activeren omdat ik in het buitenland ben. Er was nergens aangegeven bij het afsluiten dat je het alleen kunt activeren als je op het KPN netwerk zit. Ik heb gewoon een abonnement thuis in Nederland en een KPN ID. Dat moet toch voldoende zijn om aan te tonen dat je klant bent? Kan iemand bij KPN me helpen dit alsnog te activeren? Het is wel erg omslachtig om iemand naar mijn huis te laten gaan en mijn inloggegevens en wachtwoorden te geven om dit voor me te doen. 

Hoe graag ik dat ook zou willen doen, ik kan het niet voor je activeren. Je moet toch écht verbonden zijn met je eigen netwerk thuis.

Ik hoop dus dat er alsnog iemand is die dit voor je kan doen, aangezien je in het buitenland zit. 

Dan wil ik graag dit abonnement annuleren omdat ik er geen gebruik van kan maken. Kan iemand dit voor me regelen? Ik kan nergens een andere contactoptie met een klantenservice vinden. 


Hoi @RGV23, je kan dit via je MijnKPN opzeggen of met ons bellen op 0800-0402


Weten jullie of het Storytel proef abonnement ook beschikbaar is voor voormalige Telfort klanten? Ik krijg dit abonnement op geen enkele wijze geactiveerd. ( ook via pc geprobeerd) Heb dus kpn internet maar dan als oud Telfort klant alleen lijkt dit niet te werken? 
Klopt dat?  
Alvast bedankt voor de antwoorden!
 


Ik denk dat jouw abonnement dan te oud is, @Patty40. En dat als je Storytel zou willen toevoegen, dat je dan je hele abonnement moet aanpassen. Het is in dit geval handiger om even met ons te bellen (0800-402, gratis). Dan kan de collega met je meekijken of dit inderdaad het geval is. Of dat er toch iets anders aan de hand is. 


Ik ben thuis verbonden met netwerk van kpn en ik kan niet activeren. Site blijft hangen op een moment geduld, je wordt zo doorgestuurd en er gebeurt niks


Dat is gek @Jeroenvanginkel1, heb je het ook al eens in een andere browser geprobeerd om te kijken of het daar wel in lukt? Als het ook daar niet lukt kan je er het beste een eigen topic voor aanmaken, dan kunnen we daar met je meekijken.


Nou zowel iPhone als Samsung werkt niet. Maak de gratis maand af en dan zeg ik wel op. En laptop ook niet. Jammer 


Als je een eigen topic aanmaakt kunnen we daar samen met je naar kijken dus. In een topic als dit is dat niet handig, er kunnen hier meerdere dingen door elkaar lopen waardoor je niet de volle aandacht krijgt. In een eigen topic kan dat wel, zodat we het daar werkend kunnen proberen te maken.


Hoe kan ik storytel opzeggen 


Op dezelfde manier als dat je hem aangezet hebt, @munty, via je MijnKPN  (onder Streamingsdiensten).