Skip to main content
Beantwoord

Streamen Disney+ werkt niet

• October 10, 2024
  • 4 reacties
  • 607 keer bekeken

Via KPN de Disney+ geactiveerd en de app op Iphone geïnstalleerd. Echter gaat het scherm niet verder dan het beginlogo van Disney+ bij het starten van het streamen. Iemand een idee hoe dit op te lossen of is dan alleen de oplossing een Google chromecast of KPN TV+ aan te schaffen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Marco0108, welkom op onze community! Is het nog gelukt de app werkend te krijgen op je iPhone? Dit hoort gewoon te werken namelijk. Het eerste waar ik aan denk is je toestel even te herstarten en anders de app even opnieuw te installeren.

We hebben hier ook een kennisbankartikel over!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 14, 2024

Hoi @Marco0108, welkom op onze community! Is het nog gelukt de app werkend te krijgen op je iPhone? Dit hoort gewoon te werken namelijk. Het eerste waar ik aan denk is je toestel even te herstarten en anders de app even opnieuw te installeren.

We hebben hier ook een kennisbankartikel over!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 14, 2024

Hoi, inmiddels anders opgelost door over te stappen naar KPN TV+. Dank je wel voor de reactie, stappen die je noemde hebben ons toen overigens niet geholpen. 

• Nieuwkomer
  • January 6, 2025

Beste,

Ik heb hier ook het probleem dat disney+ niet werkt. App al gedwongen gestopt en opnieuw geïnstalleerd maar gaat niet verder als het start scherm en disney blijft in beeld staan. Heb disney niet via kpn afgesloten maar dit zou niks met opstarten te maken moeten hebben. en ja ik heb het kpn pakket voor tv. Iemand een oplossing?

Met vriendelijke groet 

Mischa 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Mischa1974, waarom de app niet goed werkt heb ik zo niet direct een verklaring voor. Kun je hierover eens contact opnemen met disneyplus