Skip to main content

Sinds enkele dagen werkt het streamen naar mijn chromecast niet meer.

Spotify, Netflix, F1TV werkt nog prima.

Ik heb het via mijn Samsung A52 geprobeerd en via mijn laptop maar na een tijdje geeft de TV de melding: “Er is iets misgegaan”. 

Ik zie dat er al meer problemen zijn, maar kan de oplossing niet vinden.

 

Is de versie de firmware van jouw Chromecast wellicht 1.56.291998?


@R_Jansen Het beste kun je de Chromecast resetten en weer opnieuw instellen met de Google Home app. 


Hallo @R_Jansen ,

Veel andere klanten melden hetzelfde probleem : 

 

Ik ga er vanuit dat een moderator het probleem al heeft doorgespeeld de organisatie in. 
 

edit :Het TV-apps team van KPN is ermee bezig. 

Volg verder dat topic voor het laatste nieuws.  

 

Ik heb twee google chromecasts en stream via een android tablet of phone. Een werkt wel en de andere niet. Op allebei een fabrieksreset gedaan en opnieuw gekoppeld. netflix, spotify, nos plus werkt allemaal wel. kpn/itv op de een wel op de ander niet.

Kan jij dan ook deze vraag beantwoorden?

Tip: Doe dat in dat andere topic want daar leest iemand van het TV apps developmentteam mee.

 


Ik heb twee google chromecasts en stream via een android tablet of phone. Een werkt wel en de andere niet. Op allebei een fabrieksreset gedaan en opnieuw gekoppeld. netflix, spotify, nos plus werkt allemaal wel. kpn/itv op de een wel op de ander niet.


Ik heb twee google chromecasts en stream via een android tablet of phone. Een werkt wel en de andere niet. Op allebei een fabrieksreset gedaan en opnieuw gekoppeld. netflix, spotify, nos plus werkt allemaal wel. kpn/itv op de een wel op de ander niet.

Kan jij dan ook deze vraag beantwoorden?

Tip: Doe dat in dat andere topic want daar leest iemand van het TV apps developmentteam mee.