Skip to main content

sinds de kpn app + update van afgelopen week, kan ik ineens niet meer streamen naar mn tv. wanneer ik icoontje om te streamen aanklik, verschijnent er geen enkel apparaat om naar te streamen! Terwijl streamen vanaf bijv. Youtube naar de tv wel lijst met naar te streamen apparaten laat zien en  streamen hier wel werkt!

Hallo @Marcuss70, zit de telefoon of apparaat waar je mee streamt wel in hetzelfde netwerk? YouTube is wat makkelijker in verbinden dan veel andere apps, heb ik het idee.


Dank je ! Ja gecheckt en is in zelfde netwerk 


Het klopt dat er met de KPN TV+ app niet gestreamed kan worden via Airplay vanaf iPhone en iPad.

Op Android telefoons en tablet kan nog wel gecast worden.

Dit is echt weer zo'n "oeps ... vergeten" momentje van KPN waar de Apple gebruikers het slachtoffer van zijn.


Dank je! Nou mag hopen dat KPN daar wat aan gaat doen! Want ik zal zeker niet dd enige zijn…

Dn mag aannemen dat dit per ongeluk is gebeurd en dat de KPN app wordt aangepast.


Dn mag aannemen dat dit per ongeluk is gebeurd en dat de KPN app wordt aangepast.

Ik weet niet of er een verschil is tussen "oeps ... vergeten" en "per ongeluk".

Wat ik wel weet is dat soms de druk om uit te rollen groter lijkt te zijn dan de wens om functioneel compleet te zijn.


Dank je voor de uitleg. Nou de Apple users wachten dan maar af… 


 

Dit is mij ook overkomen en het is echt vervelend omdat ik de STB niet gebruik omdat er te veel kabels bij betrokken zijn. KPN, repareer dit alsjeblieft zo snel mogelijk en zorg voor een speciale Apple TV-app, net als iedereen!