Skip to main content

Ik kan vanuit de kpn tv app op mijn telefoon niet casten naar de kpn settop box (tv). MIjn kpn settop box is niet zichtbaar in mijn streaming opties. Ik kan wel van uit netflix/youtube app streamen naar de box(tv) daar is mijn settop box wel zichtbaar als streaming optie.  

Ik wil mijn telefoon gebruiken om zenders/films op te zoeken en te streamen naar mijn tv.  

Iemand idee?

De arris en Arcadyan ontvangers beschikken niet over chromecast. 

Alleen Netflix en YouTube hebben app to app casting ingebouwd. Vandaar dat het met die 2 wel kan. 


Oke dankje duidelijk verhaal. Wel bijzonder dat ze geen app hebben die de box ondersteund. Gemiste kans


Van uit de kpn tv app hoef je ook helemaal niet te casten naar de kpn settopbox.

Je kan alles met betrekking tot kpn al op de settopbox zelf doen. Zelfs meer dan de kpn tv app ondersteunt!

De beeldkwaliteit direct op de box is ook beter dan via casten. Wat dus wel kant chromecast. Ook de nieuwste kpn tv box heeft chromecast, daar zou het dus wel mee kunnen. Echter ondersteunt de kpn tv app huren van films al niet. En derhalve ook casten daarvan niet. 


Gebruik je de TV+ ontvanger, de DIW7022? 


Gebruik je de TV+ ontvanger, de DIW7022? 

Duidelijk niet @j3roentje .

Anders zou @Delapara  het casten van uit de tv app wel lukken.