Skip to main content

Sinds kort lopen media streaming apps vast. Zodra het modem 12 spanningsloos gemaakt is verliest deze de connectie met de wifi versterkers en lopen de streaming apps weer normaal op de tv. Zodra het modem weer gereset is om de wifi versterkers te koppelen lopen de streaming apps op de tv weer vast. TV is met kabel verbonden. Hoe dit te verhelpen oplossen zodat ook de wifi versterkers weer kunnen gekoppeld.

Hoi ​@Cees1964, welkom op onze community! Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. De streaming apps lopen wél als je de superwifi punten ontkoppeld hebt? Kun je dit toelichten? Ik heb al wel een paar handige topics voor je:

Hoi Thomas, op mijn LG tv heb ik streaming dienst Disney+,HBOmax, SkyShowtime. In een keer liepen deze vast. Zodra ik het modem experiabox 12 spanningsloos had gemaakt verdween de koppeling van de 2super wifi versterkers . Daarna werkte de streaming diensten weer normaal op de tv. Zodra opnieuw de 2 super wifi versterkers geïnstalleerd werden liepen de streaming diensten weer vast.

Reageer