Skip to main content

Wij hebben een Samsung The Frame en sinds kort werken de streaming apps niet naar behoren.Op sommige dagen werkt alles goed en op andere dagen krijgen we last van 1 of meerdere van onderstaande storingen.

• Soms melding dat er geen internet is, terwijl we wel gewoon met onze mobieltjes en laptop wel gewoon op de wifi kunnen werken.
  • Krijgen de apps niet geopend of als we het eenmaal geopend hebben,  lopen ze vast tijdens het kijken van een programma.
  • Slecht beeldkwaliteit 

Ik heb gebeld met KPN en zij geven aan dat onze internet gewoon goed werkt. We hebben ook al geprobeerd de modem opnieuw op te starten en de stroomkabel van de tv eruit te halen en weer in te zetten.

Ik heb al meerdere meldingen gezien dat Samsung televisies de wi-fi verbinding kwijtraken. Het kan helpen om wi-fi zes op het modem uit te zetten. Of nog beter een kabeltje eraan te zetten.

Mijn Samsung uit 2019 was enkele weken geleden ook ineens de wi-fi kwijt bij alles stond 0000. Toen heb ik even gekozen voor bedraad die er niet in zit maar er wel naast hangt en daarna weer wi-fi en toen werkte het weer. 

Goedemorgen @Rudi3333, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Zie dat hierboven al enkele goede tips worden gegeven door @PeterG , heb je hier nog iets aan gehad? Mocht de tv in de buurt van het modem staan dan zou ik zelf altijd kiezen voor een bekabelde verbinding omdat dit eigenlijk altijd stabieler werkt dan een draadloze verbinding. Laat je ons weten wat de huidige stand van zaken is?

Reageer