Skip to main content
Vraag

Terugkijken en serieopname werkt op sommige zenders niet meer

• February 11, 2025
  • 4 reacties
  • 131 keer bekeken

Desiciliaan
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo

Sinds gisterenavond krijg ik in de gids op mijn kpn+ kastje en ook mijn android app op een flink aantal zenders waaronder bbc  vrt duitse zenders, een driehoekig (play) tekentje met een schuin streepje erdoor, ook bij de dag ervoor, dus kan niet terugkijken. Latere programmas hebben het eerst niet en ik kan opname plannen maar als het dan tijd is voor de opname, neemt ie niet op en zie ik ook weer dat playteken met streep erdoor in de gids. Daar het ook in mijn andriod app herzelfde is zit de storing bij kpn ?? Heb dit nooit eerder gehad, weet de expert raad ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 11, 2025

BBC, VRT en Duitse zenders kan je nooit terugkijken, ​@Desiciliaan. Is ook nog nooit zo geweest. Dat symbooltje staat er altijd.

Er zijn wel wat issues met opnemen. Vooral met plannen. Ik herken niet dat opnames niet lukken.

Desiciliaan
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2025

De niet afspeel symbooltjrs staan bij 20 zenders

En ik kon thuis altijd terugkijken

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 11, 2025

De niet afspeel symbooltjrs staan bij 20 zenders

En ik kon thuis altijd terugkijken

Niet bij VRT, BBC en de Duitse zenders. Bij NGC, Discovery, Filmbox, Love Nature,  Eurosport, CNN kan (ik althans) gewoon terugkijken, ​@Desiciliaan.

Ik zie zo eentweedrie geen verschil met eerder.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 17, 2025

HI ​@Desiciliaan, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Ratonesque, waarvoor dank. Het niet kunnen opnemen herken ik ook niet. Zou je een paar voorbeelden kunnen geven van programma's in de toekomst waarbij het op de ontvanger niet lukt?