Skip to main content

Hallo,

sinds we overgestapt zijn naar KPN loop ik op onze tweede televisie tegen het probleem aan dat ik opnames die bezig zijn, niet terug mag kijken en/of doorspoelen. We gebruiken daar de iTV app op de Chromecast HD met Google TV (zo’n witte).
 

Als het programma wat we terug willen kijken live nog niet is afgelopen, dan is de enige optie bij een opname in het menu Opnames om de aflevering te verwijderen. Als het live-programma is afgelopen, dan is de verwijderen-knop vervangen voor Afspelen.

 

Ik heb de iTV app op de Chromecast al meermaals opnieuw geinstalleerd, en ook de tv ontvanger bij de 1e tv opnieuw opgestart. Als de boel ge-reset is, dan werkt het wel weer 1x, maar daarna treed hetzelfde probleem weer op. Het is ook al eens voorgekomen dat ik een Opname wel kon afspelen, maar de reclames niet kon doorspoelen.

Edit: vanavond kon ik terwijl Vandaag Inside nog niet was afgelopen, de opname wel afspelen, maar de reclames niet doorspoelen.
 

Bij Ziggo was dit gewoon dik voor elkaar. Dit soort gekkigheden zijn echt een reden om met smart te wachten tot het contract weer is afgelopen.


@Mathix Welkom op het forum. 

De situatie waar je tegen aanloopt klopt inderdaad. Het is via de app niet mogelijk om lopende opnames af te spelen. Via de app kun je opnames pak bekijken als het programma is afgelopen. 

Dit is ook de reden dat je de afspelen knop pas ziet als het programma is afgelopen. 

Via de tv ontvanger is het wel mogelijk om opnames te kijken als het programma nog bezig is. 


Oké, mag ik dan mijn contract ontbinden? Dit is niet wat er beloofd is.


@Mathix Ik werk niet bij de afdeling opzeggingen, maar dit lijkt mij geen reden voor contractontbinding. 

Mocht je dit zeker willen weten zou ik je willen adviseren even contact op te nemen met mijn collega's van de afdeling die er over gaat via 0800-0402.