Skip to main content
Vraag

Terugkijken lukt niet, na een paar minuten springt het naar einde programma

  • 2 September 2024
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

terugkijken stopt, na een paar minuten gaat weer verder en springt dan naar einde programma.

Modem opnieuw gestart, software opnieuw geladen, instellingen gecontroleerd…… probleem blijft op meerdere zenders. 

Hoi @Dalsfen, welkom op de community. Dat is raar. Merk je dit alleen bij het terugkijken, of ook bij het kijken van opnames? En op welke manier stopt het precies, gebeurt dat vanzelf, pauzeer je het of iets anders?

Ook ben ik benieuwd hoe je precies terugkijkt, is dat via de tv-ontvanger (zo ja, welke heb je?) of via de app op een smart tv of telefoon/tablet?

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Als het makkelijker is kan je ons ook bellen op 0800-0402.


Hoi, dit is alleen bij terugkijken (opnemen heb ik niet). Wat er gebeurt is dat het programma, dat volgt na het originele programma, wordt gestart. Dat gebeurt via de tv-ontvanger. 

 

Heb je zo voldoende informatie?


Ik heb nog een paar vragen @Dalsfen. Welke tv-ontvanger heb je precies van ons? Bij welke zenders merk je dit, of is het bij alle zenders? Gebeurt dit ook als je het via de app op een telefoon of tablet probeert?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken.


In Mijn KPN zie ik: Interactieve TV met 1 tv-ontvanger. Dit is bij alle zenders. Ik gebruik KPN alleen voor tv dus weet niet of of het op een telefoon of tablet ook gebeurt. Heb de ontvanger ook al ge-reset. 


Wat is het merk en model van die tv-ontvanger? Dit staat op het kastje zelf.

Hoe heb je de reset gedaan? Was dat via het menu, was dat door de stroom eraf te halen of anders?

Tv kijken kan ook via de app op een telefoon of tablet, maar als je die niet gebruikt zal het daar niet op spelen inderdaad.

Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig zoals je merkt. Misschien is het toch makkelijker om het telefonisch uit te leggen, dat kan via 0800-0402.


Reageer