Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem met mijn LC tv, probleem ontstaan begin dec. Zie hieronder reactie kpn😡 of terwijl, zoek het maar uit, er is telefonisch aangegeven dat online kijken zonder tv kastje een gratis service is dus je kunt er geen rechten aan ontleden, doet hij het niet door kpn slechte app, dan heb je pech. Tot zover de reclame kreten” overall tv kijken en terug kijken” en nee, het is geen oude tv, (1 jaar oud)

 

We hebben u gesproken over uw melding. Graag bevestigen we u de gemaakte afspraken.

In uw reactie geeft u aan dat de itv app niet op één van uw tv's werkt.

Er is aangegeven dat deze app niet op iedere tv werkt. Hier heeft KPN geen invloed op.

Het probleem is op te lossen door een extra tv kastje aan te sluiten. Maar dit kan KPN niet kosteloos doen.

Het spijt me dat KPN niet aan uw verzoek kan voldoen.

Hi @Evdwdvdh, welkom hier. 

Als ik het bericht lees gaat dit niet over de compatibiliteit van de app, het klopt dat niet alle televisies ondersteund worden. Maar als ik het goed begrijp lukt het je wel om de app te installeren en live tv te kijken?  


Dat klopt helemaal


Duidelijk, zou je hier enkele voorbeelden willen geven waarbij het niet lukt om ze terug te kijken terwijl dit wel via de ontvanger wel lukt? Het liefst een paar van de 1 a 2 afgelopen dagen, dan kunnen wij specifieker daarop inzoomen. 


Alle zenders waar staat in de programma gids” kijk programma terug “ werkt niet, dan komt de boodschap dat het programma niet geladen kan worden. ( En ook dus opnames als ik zelf een programma heb opgenomen)


LC tv…

Bedoel je een LG of TCL ?


Typ foutje, idd LG


Terugkijken in de smart-tv app kan pas 20 minuten na de begintijd van het volgende programma.

En voor niet alle programma's / zenders mag kpn het aanzetten. Buitenlandse programma's via de NPO bijvoorbeeld niet.


Weet ik, ik heb het ook alleen over de programma's welke je wel degelijk kan(zou moeten kunnen) terug kijken, via apple divice lukt dit gewoon wel


Geef eens een voorbeeld. Binnen de afgelopen 7 dagen uiteraard. (zender, programma, dag, tijdstip)


Voorbeelden, NL1,2,3, Rtl4,5 enz, alle tijdstippen waarbij in de programma gids staat “kijk dit programma terug”, vandaag, gisteren, eergisteren tot max 1 week want verder terugkijken kan via de de programma gids niet


Voorbeelden, NL1,2,3, Rtl4,5 enz, alle tijdstippen waarbij in de programma gids staat “kijk dit programma terug”, vandaag, gisteren, eergisteren tot max 1 week want verder terugkijken kan via de de programma gids niet

Dat klopt, dat is standaard zo dat je niet verder dan 1 week terug kunt kijken, dat is bij bijna alle providers zo @Evdwdvdh 

Als alternatief kun je opnemen activeren, dan neem je een gewenst programma op en kun je dat tot maximaal 1 jaar terug kijken.

 


Je kan programma's niet terugkijken waar wel kijk terug bij staat?

 


Correct 


Bedankt voor je reactie maar uiteraard is dat allemaal bekend en niet het probleem 

 

Voorbeelden, NL1,2,3, Rtl4,5 enz, alle tijdstippen waarbij in de programma gids staat “kijk dit programma terug”, vandaag, gisteren, eergisteren tot max 1 week want verder terugkijken kan via de de programma gids niet

Dat klopt, dat is standaard zo dat je niet verder dan 1 week terug kunt kijken, dat is bij bijna alle providers zo @Evdwdvdh 

Als alternatief kun je opnemen activeren, dan neem je een gewenst programma op en kun je dat tot maximaal 1 jaar terug kijken.

 

 


Dankjewel voor de duidelijke informatie. Wat ik vergeten ben te vragen maar wel nodig heb zijn je gegevens. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Dat zou kunnen maar ik wil dat soort informatie niet delen op een openbaar forum, KPN zelf heeft al deze informatie al


Dat zou kunnen maar ik wil dat soort informatie niet delen op een openbaar forum, KPN zelf heeft al deze informatie al

Het profiel is niet openbaar, dat kunnen alleen de moderators inzien. Verder heeft KPN je gegevens. Maar het forumteam kan die niet opzoeken aan de hand van je forumnaam Evdwdvdh lijkt mij zo….

Als jij de basisgegevens NAW + klantnummer geeft kan de moderator inderdaad die gegevens die kpn verder van je heeft opzoeken. 

Profiel invullen: https://forum.kpn.com/settings/profile 


Profiel  is verder ingevuld.

Mvg 


Ik heb 't even getest op een Philips televisie met het Android-TV systeem (logeer adres). Daar is in de app terugkijken wel te starten. Maar zelf heb ik op de hoofdtelevisie, ondanks mogelijkheid app, de ontvanger. Mooier beeld én Dolby 5.1 surround geluid ten behoeve van mijn audioset.

Op een LG met het WebOS systeem kan ik het niet beoordelen helaas. Want thuis heb ik alleen een Samsung met het Tizen systeem. En de kpn tv box DIW7022 (Android-TV met extra de app) en een Nokia 8000 streamingbox, ook Android-TV.

Hopelijk wordt het probleem met LG WebOS snel getackkeld.

Zelf kijk ik vrijwel niks terug. Wat ik wil zien neem ik op. Het opnemen pakket is misschien een idee? Kan je ook nog de reclame skippen in de commerciële uitzendingen.


Profiel  is verder ingevuld.

Mvg 

Super, dankjewel. Ik mis alleen het volledige modelnummer van je televisie, dan kan ik dit ook doorgeven. 


Model is: LG 24TL510S - PZ


Is die tv wel smart?

Hier staat van niet 

https://tweakers.net/pricewatch/1436040/lg-24tl510s-pz/specificaties/

En volgens de LG site is het een monitor en ook niet smart. 

https://www.lg.com/nl/ondersteuning/product/lg-24TL510S-PZ.AEU

Kan mijns inziens de app niet bevatten. 

Maakt je verhaal wat mysterieus. 


Dit is een type nummer achter op de tv, het is beslist geen monitor en het is een smart TV, de app van kpn heeft het ook gewoon goed gedaan tot dec 2023


De typenummers die je hebt opgezocht op tweakers en LG zijn ook niet hetzelfde als van mijn smart tv


Zit er dan een netwerk aansluiting op? Want volgens tweakers ondersteunt ie ook geen wifi…

Laat maar. Ik heb eindelijk een foto van de achterkant gevonden.