Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem met mijn LC tv, probleem ontstaan begin dec. Zie hieronder reactie kpn😡 of terwijl, zoek het maar uit, er is telefonisch aangegeven dat online kijken zonder tv kastje een gratis service is dus je kunt er geen rechten aan ontleden, doet hij het niet door kpn slechte app, dan heb je pech. Tot zover de reclame kreten” overall tv kijken en terug kijken” en nee, het is geen oude tv, (1 jaar oud)

 

We hebben u gesproken over uw melding. Graag bevestigen we u de gemaakte afspraken.

In uw reactie geeft u aan dat de itv app niet op één van uw tv's werkt.

Er is aangegeven dat deze app niet op iedere tv werkt. Hier heeft KPN geen invloed op.

Het probleem is op te lossen door een extra tv kastje aan te sluiten. Maar dit kan KPN niet kosteloos doen.

Het spijt me dat KPN niet aan uw verzoek kan voldoen.

ter info, ja wifi en netwerk kabel mogelijk, en beide maakt niet uit voor het probleem, beide geprobeerd 


De typenummers die je hebt opgezocht op tweakers en LG zijn ook niet hetzelfde als van mijn smart tv

Zou je misschien een foto willen plaatsen van de KPN app op je tv? Gebruik je misschien een Chromecast? 


Nee, ik gebruik geen Chromecast, in volgorde van foto's het probleem 


 


 


 


 


Dankjewel voor je gegevens. Ik ga dit hier navragen en kom er nog op terug. 


Ik heb een terugkoppeling.

Het model dat jij hebt heeft hardware van uit of voor 2017, het terugkijken werkt daarop helaas niet. We doen ons best om alle televisies te ondersteunen, dit lukt echter niet altijd als het om oudere modellen gaat. 

Kortom, dit is helaas niet meer mogelijk.

 

 


Oké, dat kan zijn maar waarom werkte het dan wel tot dec 2023?


Dit komt doordat we rekening houden met Smart televisies vanaf Samsung en LG van na 2017. Voor alle televisies ervoor doen we een best effort om alles te laten werken, maar dat kunnen we niet garanderen wanneer er een aanpassing wordt gedaan.