Skip to main content

Na een update van de app heb ik nuvaak last dat bij terugkijken van opnames de opname weer opnieuw begint na een moment pauzeren. Of dat opname bevriest en ik hem weer opnieuw moet starten.

Ja blijft behelpen ,, gaat ook nooit veranderen. 


Hallo @Tamaz200, is natuurlijk vervelend dat dit bij jou steeds gebeurd. Heb je dit enkel en alleen bij opnames? 


Ja want daar gebruik ik de app het meeste voor. Voor die update had ik daar nooit geen last van. En kon ik ook gewoon verder kijken waar ik gebleven was als ik schakelde tussen gewoon de opname op de tv kijken (dus via de box) en daarna via de app. Dat is nu ook niet meer zo.


Maak je toevallig gebruik van een iPad @Tamaz200? Als dat zo is, welk model gebruik jij? 


Nee, ik gebruik een samsung galaxy tab S7+


S7+????


Ja de S7 plus is iets groter dan de S7

 


Grappig. Afgezien van het probleem natuurlijk. 

Maar ik gebruik de app nooit om opnames te kijken. Die staan er nog wel op als ik weer thuis ben. Lekker op groot scherm. 

Alleen af en toe buiten de deur met live sport. Maar met dat kleine scherm moet ik altijd de leesbril op. Ook lastig. Maar live sport wacht niet... een opname wel.

 

Heb je al eens cookies verwijderd voor de KPN TV app? Dat wil nog wel eens problemen oplossen. Eerst verwijderen (!) en dan opnieuw downloaden ook.


Heb je al eens cookies verwijderd voor de KPN TV app? Dat wil nog wel eens problemen oplossen. Eerst verwijderen (!) en dan opnieuw downloaden ook.

 

Ja ook bovenstaande al geprobeerd.  Geen goed resultaat 

 


Reageer