Skip to main content

Hoi, 

Heb altijd met veel plezier gebruik gemaakt van de KPN TV+ app, maar sinds de vernieuwde versie er is geeft de app na inloggen aan "Kan niet inloggen. Maximaal apparaten bereikt". De app staat op 2 telefoons en 1 laptop. Op 1 telefoon doet de app het nog wel, werkte voorheen op alle 3 de toestellen. Het zijn allemaal Android apparaten. Hoe is dit op te lossen? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

Binnen de app kun je zien hoeveel apparaten er ingelogd zijn, apparaten die niet meer mee doen kun je dan uitloggen zodat je weer ruimte hebt om met een ander apparaat in te loggen. @Cindy77 


Binnen de app kun je zien hoeveel apparaten er ingelogd zijn, apparaten die niet meer mee doen kun je dan uitloggen zodat je weer ruimte hebt om met een ander apparaat in te loggen. @Cindy77 

@N.N. Bedankt voor je reactie. Waar in de app kan ik vinden hoeveel apparaten er zijn ingelogd? 


Dat weet ik niet, ik gebruik de app niet, maar ik weet dat het via de app of de website werkt @Cindy77 , wacht anders de reactie van @PeterG even af, die weet hier veel van, ik heb hem even ingeseind.

 


Binnen de TV+ app kan je dat helaas niet zien. Je kunt het wel zien bij "Apparaatbeheer" on "Instellingen" op tv.kpn.com.

 


Je zou op 5 apparaten ingelogd moeten kunnen zijn…

 


Binnen de TV+ app kan je dat helaas niet zien. Je kunt het wel zien bij "Apparaatbeheer" on "Instellingen" op tv.kpn.com.

 

@wjb Dank je wel voor je reactie. Ik heb dit geprobeerd en het is gelukt. Ik kan weer tv kijken op mijn telefoon en tablet


Reageer