Skip to main content

Wij hebben precies dezelfde problemen. Ook van alles geprobeerd.

Soms gaat het een paar dagen goed en dan stopt het weer. 

 

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen @Ejbjth en welkom hier op onze community!

Dat is natuurlijk lastig kijken dus goed dat je dit aankaart. We denken natuurlijk graag met je mee want ook jij zou zonder problemen gebruik moeten kunnen maken van deze app. Je geeft aan dat je al van alles hebt geprobeerd; wat heb je zoal geprobeerd om dit probleem op te lossen? En ervaar je dit zelfde probleem op elk apparaat waarmee je de ITV app gebruikt? Waar ik verder nog benieuwd naar ben; ervaar je ook nog verschil tussen een verbinding via de wifi of via 4/5G?


Ook wij ervaren bakken problemen met de KPN iTV app op de ipad

  • Geplande opnames worden niet compleet weergegeven. BBC First bijv. wordt niet weergegeven. Met de app op android en op de TV wel.
  • Plannen van opnames is niet meer mogelijk.
  • Bekeken opnames die zijn verwijderd blijven in de lijst staan op de ipad. Ook hier weer, android en TV wel ok.
  • Als een opname op de ipad is bekeken en/of verwijderd is de hele boel in de war. Er duiken dan op android en op de TV allerlei oude (verwijderde) opgenomen programma's weer op. Ook de planning raakt in de war, er worden van het zelfde programma dan meerdere opnames gemaakt.

We kunnen de app op de ipad dus gewoon niet meer gebruiken, allerlei dingen al geprobeerd, nieuwe versie geinstalleerd, alle updates gedaan, ipad meerdere malen herstart, cache leeggemaakt, etc. Niets helpt.


Goedemiddag @Tully1 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Eerste waar ik even naar benieuwd ben, is welk type iPad je precies gebruikt. En begrijp ik het goed dat de app op de iPad eerder wel goed heeft gefunctioneerd? 


Dag Jan, iPad = 6e generatie modelnr MR7F2RK/A, ios versie 17.4.1. 

De app heeft het voorheen altijd goed gedaan op deze iPad. Overigens, een iets nieuwere iPad geeft dezelfde problemen. 


Dag Jan, iPad = 6e generatie modelnr MR7F2RK/A, ios versie 17.4.1. 

De app heeft het voorheen altijd goed gedaan op deze iPad. Overigens, een iets nieuwere iPad geeft dezelfde problemen. 

Bedankt voor de toelichting @Tully1!

De eerste problemen die je benoemt, zijn bekende bevinding en hier wordt ook aan gewerkt.  In dit topic kun je de voortgang daarover volgen. Hopelijk wordt dit zo snel mogelijk opgelost want ik snap heel goed dat dit onhandig is. De problemen hebben in ieder geval niks te maken met je eigen apparatuur/software.

Het laatste punt wat je noemt, herkennen we niet en dit gaan we aankaarten bij de ontwikkelaars! 


Ok, ik zie in dat topic inderdaad overeenkomstige problemen, Hopelijk gaat het snel worden opgelost.


Ok, ik zie in dat topic inderdaad overeenkomstige problemen, Hopelijk gaat het snel worden opgelost.

Daar gaan we wel vanuit @Tully1 en hopelijk natuurlijk ook zo snel mogelijk! 


Als ik wil inloggen op mijn iPad Pro met mijn abonnementsnummer en ik vul mijn pincode in, blijft de button ‘inloggen’ grijs en is inactief. Heel erg vervelend dit, temeer omdat ik dit weekend op vakantie ga…

Inmiddels opgelost. Zat een fout in het abbonementsnummer…


Als ik wil inloggen op mijn iPad Pro met mijn abonnementsnummer en ik vul mijn pincode in, blijft de button ‘inloggen’ grijs en is inactief. Heel erg vervelend dit, temeer omdat ik dit weekend op vakantie ga…

Inmiddels opgelost. Zat een fout in het abbonementsnummer…

Dat kan de beste natuurlijk overkomen @Marc1966 maar fijn dat je het probleem zelf al hebt gevonden en verholpen! 
Voor nu een hele mooie vakantie toegewenst :)