Skip to main content

Deze thread is misschien al een paar maanden oud, maar is er een oplossing gevonden voor bovenstaande probleem? Ik heb namelijk al zo'n a,5 jaar hetzelfde probleem. heel irritant. Ik heb een Iphone 13 mini en in de app werken de knoppen niet, pauze, en 30 sec. vooruit en achteruitspoelen werken nooit. Dus je kan inderdaad alleen via de scrollbalk onderin van plek in het programma veranderen. pauzeren is het programma verlaten en dan later weer opnieuw opstarten en verder kijken.
Ik hoor graag wat de oplossing is.

Toevoeging. Ik heb de app ook al eerder verwijderd en helemaal opnieuw geĂŻnstalleerd. Vandaag ook weer geprobeerd. En ik ervaar geen verschil tussen het thuis wifi netwerk of op andere plekken.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @AnnieN, welkom op het forum. 

Wat raar dat dit bij jou niet werkt. Ik heb het hier zojuist ook op een iPhone getest en dit werkt zonder problemen. Maakt het bij jou ook nog uit of je via WiFi kijkt of mobiele data? Heb je ook geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren? 

Ik hoor graag van je. 


@Alex_P is al meer dan een jaar zo. WiFi of 5G, thuis en buitenshuis. Verwijderd, opnieuw geïnstalleerd. Alles al geprobeerd. Ik had de hoop opgegeven, maar kwam dit forum tegen en dacht, stel de vraag nog eens.


Ik vraag me af of dit aan je eigen account ligt of aan je toestel. Werkt dit wel op een andere telefoon of tablet? En via de tv online website? 


Ja, op mijn laptop werkt het wel. En ook op onze IPad. Alleen niet op de IPhone 13mini. Al sinds ik hem nieuw heb ontvangen begin 2022.


Het moet toch ergens aan het toestel liggen. Ik heb dit zojuist ook getest met een iPhone 13 mini, zonder problemen.

Een optie om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Vergeet dan niet om een back-up te maken van je gegevens.Â