Skip to main content
Beantwoord

TV app start niet meer op sinds gisteren in Frankrijk

  • 7 August 2024
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik gebruik de app op mijn tablet, in Frankrijk. Sinds gisteren krijg ik steeds de melding dat mn tablet geen internet verbinding heeft, terwijl die er wel is. De app start niet op.

Verschillende dingen geprobeerd,  zoals cache legen en app opnieuw installeren,  maar dat helpt niet.

Hoe kan ik dit oplossen?

Mvrgr,  Jodelie 

Hi en welkom hier @Jodelie. Niet handig dat je app ineens niet werkt. We denken hier graag met je mee.

Ik ben naar een paar dingen benieuwd: Heb je de KPN TV+ app? Hoe gaat het met andere apps op je tablet? Welk merk en type tablet gebruik je? Heb je de mogelijkheid om de app te testen op een ander apparaat om te kijken of dat misschien werkt? En heb je eventueel de mogelijkheid om een ander wifi netwerk te testen? 


Hallo Alexandra,

Ik heb een Samsung tablet en tot vorige week, werkte de tv app prima daarop. 

De wifi werkt prima, want andere apps, google, insta en Facebook kan ik gewoon gebruiken en ook filmpjes bekijken.

Het lijkt nu weer even opgelost. Gisterenavond weer geprobeerd en steeds de melding dat ik geen internetverbinding had, weggeklikt. Na een paar keer starte de app op. 

Online tv kijken bij kpn lukt niet omdat ik dan de melding krijg dat ik andere beeldschermen moet sluiten (die ik niet heb) of de beeldkwaliteit lager moet zetten. Las al dat meer mensen dat probleem hebben en helaas werken de voorgestelde oplossingen niet.

Gelukkig doet de app het nu weer.... hopelijk blijft dat nu ook zo!

Grtz Jodelie 


Gelukkig, fijn dat 't weer werkt. Dankjewel voor de update. Geniet van je vakantie! ☀️


Reageer