Skip to main content

TV werkt. Ander streamers geen enkel probleem. Krijg bij het starten van de app iets van oeps en probeer het straks nog eens. Dat doe ik de hele dag al maar wat ik als antwoord krijg is net een bandje. Dit is weggegooid geld. Ik vind nergens iets over storingen en daar baal ik het ergste van. Als er een storing is geef dat dan duidelijk aan. Ik heb de laatste apps draaien dus daaraan kan het niet liggen, maar zowel op Android als PC komt dezelfde melding. Zowel met android als de pc kan ik wel alle ander apps gebruiken alleen de app van KPNitv werkt niet.

Dus wat is er aan de hand?

Type foutje moet dus zijn 28/07/24


Doet de TV ontvanger het nog wel?


Ja tv deed het wel, internet, alles behalve de app of inlog bij KPN.

Probleem is echter opgelost.

Er lopen nogal wat bedrijfszaken via deze toestellen en dus wordt altijd automatisch vpn en een blokkade van volgers en lieden die een merkteken op mijn computer willen plaatsen ingesteld. Met name de VPN (ondanks dat hij op Nederland stond) lijkt de boosdoener te zijn. Het vreemde was dat Netflix en Amazon gewoon werkten. Valt mij tegen van KPN dat ze daar niet gewoon open in zijn. Vreemd gedoe, ik was vorige week een paar dagen in Duitsland en heb daar ook met de VPN erop (internet was niet beschermd) gekeken. Later ook nog een keer over de telefoon. Daar werkte het voor beiden wel. Wat is het nut hiervan. Ik log in met mijn gegevens en een wachtwoord. Ik trek er mijn conclusies uit.

Bedankt voor de reactie.


Heel veel streamingsdiensten blokkeren of beperken hun diensten bij gebruik van VPN. Toen u in Duitsland was maakte u waarschijnlijk verbinding met een VPN server die nog niet bekend was bij KPN ofzo.

Maar normaal is de app niet te gebruiken via VPN. Dat is bij Ziggo ook zo:

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Waarom-geeft-Ziggo-GO-een-foutmelding-i-c-m-VPN/td-p/1389039


Reageer