Skip to main content

Hallo ik verblijf buiten Europa, heb een VPN verbinding maar toch gaat tv kijken niet.

ook vorig jaar wel in Europa gaat het moeizaam

mijn IPad is van 2017, is deze misschien te oud, en heb ik bij een nieuwere versie dit probleem niet?

met dank

bert

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

@Bertbos1 Hoi Bert, ik zoek graag met je mee naar de oplossing voor tv kijken op jouw iPad. Een vereiste voor de iTV online app is iOS vanaf 10.0 of hoger. Dus als dat op jouw iPad staat zit je goed. Online tv kijken is zoals je waarschijnlijk weet mogelijk binnen de EU, dus het kan iets met de verbinding of VPN te maken hebben aangezien je buiten de EU bent. 

Wat gebeurt er als je tv probeert te kijken? Krijg je ook een foutmelding te zien en zo ja, welke? Helpt het om de tv app te verwijderen en opnieuw te installeren? Op onze site staan ook tips om problemen met online tv kijken op te lossen, ik raad je aan om die ook even door te nemen.


Met een vpn verbinding moet je ook buiten Europa tv kunnen kijken, het lukt me niet ook niet binnen Europa, wel in Nederland. Hij blijft maar draaien terwijl waar ik nu ben Bonaire, perfecte wifi

aanwezig is. Een kennis heeft ziggo hij kan perfect tv kijken


Heb de app al eens verwijderd en opnieuw geĂŻnstalleerd.

 


Welke VPN gebruik je? Vaak werken de gratis VPN versies niet goed. In Amerika heb ik ook VPN gebruikt met Ipad 2017 en KPN iTV app. Dat werkte uitstekend. Ik gebruik Nord VPN.


@Bertbos1 Het is een kwestie van proberen en zoeken, om zo tot de oplossing te komen. Het kan inderdaad met de VPN te maken hebben, heb je de vragen en tips van Peter hierboven nog gezien en uitgeprobeerd?