Skip to main content

We hebben in onze camper en salora tv en een Xiaomi tv stick. Op de tv stick kan de tv app van KPN installeren. Inloggen met abonneenummer en pincode. Dan krijg ik melding dat ik app alleen kan gebruiken met vaste kpn verbinding. We zijn in Spanje

 

Huh. Hoe kan ik dan in buitenland tv kijken met kpn? https://www.kpn.com/televisie/online-tv-kijken.htm

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dat kan alleen via de site en met de iTV app op een telefoon of tablet.

Je kunt daarbij wel casten naar Xiaomi TV stick.


hier zijn wij ook achter gekomen dit is waarschijnlijk omdat kpn dan bang is dat mensen het abonnement gaan delen.

terwijl dat nu ook nog steeds kan … alleen dan via een laptop aangesloten op tv bijv…..

 

vind wel dat kpn dan anders moet gaan adverteren . 

er staat namelijk overal kijken MET EEN CHROME CAST terwijl nee …

want om op deze manier te kijken heb je geen Chrome cast nodig kan letterlijk met elke smart tv direct ….toen ik hier na lang zoeken eindelijk kpn over kon bellen half uur in de wacht .

geen chat aanwezig .

werd mij verteld dat het aan mijn apparatuur lag en dat KPN geen enkele dienst blokkeerd van ITV toen ik geen genoegen nam met dit antwoord ,

bleef meneer dit herhalen ik werd gefrustreed dus heb opgehangen met de zin .

als je me niet wilt helpen hoop ik dat je word vervangen .

(aangezien meneer zijn werk niet doet ) een klant op dit forum wist t me wel te vertellen ……..

 

vervolgens belde deze klantenservice medewerker mij terug om mij persoonlijk te bedreigen .

lekker bedrijf KPN (maar niet heus ) OOK NIKS dan slechte reviews over kpn op elke bekende review site ik ga ook zeker weg.


…..Met een Ipad en Iphone geen problemen met Android werkt het noet.


Hi @Rice1973! Als je een soortgelijke vraag hebt is het beter om een nieuw topic aan te maken. Dan kunnen we je vraag in behandeling nemen. Geef zoveel mogelijk informatie. Dat maakt het makkelijker je vraag te beantwoorden. 

Je eigen vraag stellen in het topic van iemand anders maakt dingen snel onoverzichtelijk.