Skip to main content

TV.kpn.com blijft laden na het aanklikken van een terugkijk programma. (Na 2 seconden herlaat die de pagina ook). Dit heb ik nu sinds 1 week en is HEEL vervelend!

@thijs053_nl Kunt u eens helemaal uitloggen op die pagina. Uw apparaat een herstart geven en daarna weer opnieuw inloggen ?


@thijs053_nl Kunt u eens helemaal uitloggen op die pagina. Uw apparaat een herstart geven en daarna weer opnieuw inloggen ?

Heb ik al vaak gedaan afgelopen week. En dat werkt ook niet echt


Het is een buffer probleem. Heb je de geschiedenis van je browser al eens geleegd ?


Heb ik net gedaan. Dan heb ik 2 seconden beeld dat begint die weer met bufferen. Volgens mij ligt het toch echt aan de website. Aangezien ik het in andere web browsers ook heb.


Ik kreeg net ook een foutmelding, maar even later werd het weer hersteld. 🙃


Sluit het tabblad met tv.kpn.com. Wis dan alle kpn cookies in de betreffende browser. Open daarna tv in een nieuw tabblad. 

 


Sluit het tabblad met tv.kpn.com. Wis dan alle kpn cookies in de betreffende browser. Open daarna tv in een nieuw tabblad. 

 

Dat heb ik gisteren ook al gedaan en dit werkte ook niet. Ook andere webbrowsers blijven bufferen terwijl ik die nooit gebruik. 
 

ik denk zelf dat er aan de site ligt. Op mobiel heb ik er geen last van


Hi @thijs053_nl! Blijft tv.kpn.com hangen bij elke uitzending? Of alleen bij het terugkijken van programma's? En gaat het dan om alle programma's of die op een specifieke zender?

Ook wil ik je vragen aan te geven wat voor apparaat dit is. En of die verbonden is met de wifi of een internetkabel. 

Ik hoor het hier graag van je. 🙂


Hi @thijs053_nl! Blijft tv.kpn.com hangen bij elke uitzending? Of alleen bij het terugkijken van programma's? En gaat het dan om alle programma's of die op een specifieke zender?

Ook wil ik je vragen aan te geven wat voor apparaat dit is. En of die verbonden is met de wifi of een internetkabel. 

Ik hoor het hier graag van je. 🙂


Computer (nieuwe) bedraad internet 1gb up/down

het is bij elke tv zender bij terugkijken. 
heb er last van in elke browser op de computer. Vandaag kon ik 1 minuut iets terug kijken toen begon het weer met bufferen. 
heb alle browsers al meerdere malen geheel terug gezet en alles verwijderd aan data maar hielp ook niet. op de telefoon werkt het wel goed. 


Werkte het eerst wel op deze laptop?

Stream al naar lagere kwaliteit gezet?

Computer.…

Chromebook, Apple, Windows?

Ondersteunde browsers: Safari, Firefox, Google Chrome en Edge. 


Hi @thijs053_nl! We zijn even verder. Hoe gaat het nu met tv kijken via de browser?

Als het nog niet lukt wil je dan nog laten weten wat het antwoord is op de vragen van @PeterG?

Ik ben vooral benieuwd of er Windows 11 op je nieuwe computer staat. En of er een VPN op geïnstalleerd staat.Â