Skip to main content

Goedenavond 

We hebben Videoland zins kort.

Helaas loopt het ontvangkasjeje Arris van kpn steeds vast als we een film of serie kijken.
Met Netflix hebben we dit niet.  Hoe lossen we dit op. Het moet altijd gereset worden

 

gr MarjoV

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Mar1960 als je videoland rechtstreeks op de smart tv kijkt, heb je dat probleem dan ook?


Hoi @Mar1960, dat is tijdens het kijken van iets erg vervelend inderdaad! We krijgen er momenteel meer meldingen over en zijn bezig met een onderzoek naar de oorzaak. Daarbij kan je ons helpen door de volgende vragen te beantwoorden:

  • Loopt de ontvanger alleen vast bij het kijken van programma's, of ook als je in het menu van Videoland zit?
  • Kan je ook vertellen hoe deze tv-ontvanger is verbonden met het modem, is dat met een directe kabel, is dat met een draadloze verbindingsset?
  • Heb je meer tv-ontvangers van ons en merk je dit bij meer ontvangers of alleen op deze?
  • Merk je dit ook bij andere apps, de programma gids of alleen bij de Videoland app?
  • Zou je op  de tv-ontvanger kunnen kijken bij "Informatie" via "Menu" -> "Instellingen" ->"Informatie" en dan het MAC adres en verificatienummer op he forumprofiel kunnen toevoegen achter "Persoonlijke opmerkingen”?

Als je dat hebt gedaan kan ik jouw gegevens toevoegen aan het onderzoek, ik hoor het graag van je.


Goedemorgen

Ik ga nu via smart tv naar Netflix en Videoland. Geen vastlopers meer en beeld is perfect.

Tv onvanger via kabel.

Geen nieuwe vastlopers en we hebben geen andere tv op de ontvanger.
MAC adres ingevuld.
Super bedankt voor jullie support 

gr Mar1960


Fijn dat het op die manier een stuk beter gaat! Om het mee te kunnen nemen in het onderzoek heb ik de antwoorden op de eerste en derde vraag ook nog nodig, hoe dat gaat als je de app op onze tv-ontvanger gebruikt. Daarmee kunnen we gericht zoeken naar de oplossing voor de app op de ontvanger.


Goedemorgen

Het vastlopen van vooral de app Videoland liep regelmatig vast. We konden dat ook niet meer terug na tv.

Ook niet als we de tv uitzetten. We moesten de tv ontvanger van stroom afhalen en opnieuw laten opstarten.

Daarna deed de tv het pas weer

 

Hopelijk u voldoende te hebben geïnformeerd 

Gr Mar1960


Dank je @Mar1960, ik heb de gegevens toegevoegd aan het onderzoek! Hopelijk kan de oorzaak met alle voorbeelden die we toevoegen gevonden worden en kan het met een update verholpen worden.

In afwachting daarvan kan je gelukkig via de apps op de smart tv zelf kijken.