Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvanger moet opnieuw opgestart na afsluiten NPO+ app

• April 27, 2025
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Na afsluiten van de NPO+ app, start deze later niet meer op en moet de tv-ontvanger telkens opnieuw worden opgestart om weer één keer naar NPO+ te kunnen kijken.

Ik heb de DW 7022 tv-box, NPO+ app diverse keren opnieuw geïnstalleerd en alle software heeft de laatste update.

Beste antwoord door joop2011

Hoe sluit je NPO+ af?

Beste kan je op de home toets klikken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 28, 2025

Hoe sluit je NPO+ af?

Beste kan je op de home toets klikken.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 30, 2025

Hi ​@Ton56, fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Joop, waarvoor dank. 

Ik ben ook benieuwd hoe je de app afsluit, simpelweg door terug te keren naar het menu of via de Hone toets? En speelt dit alleen bij de NPO app? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Helper
  • May 3, 2025

Suggestie Joop lijkt te helpen !

Ik sloot altijd af door na het kijken direct naar iets anders te gaan. Die werkt bij andere apps wel, maar bij npo dus niet en moet via de home toets worden afgesloten om later zonder problemen weer te kunnen gebruiken.

Tim0172
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • May 5, 2025

Ik heb dit probleem ook. Als je via Home afsluit blijft het werken maar soms zit je kind van 2 aan de ab of zit je er zelf perongeluk op en sluit de npo app dus niet via de home knop af kan je daarna dus niet meer verder kijken. Dit is alleen via de npo app.

Is hier wat aan te doen want het is echt vervelend.