Afgelopen weken (ongeveer 2 of 3 weken) is het mij opgevallen dat de TV stream van Discovery (via tv.kpn.com) stopt met afspelen. Het beelt bevriest, en het is dan niet mogelijk om deze stream een tijd lang weer te starten.
Rechtsboven in beeld verschijnt dan een groot nummer 84 (zie screenshot)
Na enkele minuten (en uiteraard proberen, tab afsluiten, reload met ctrl+F5) begint de stream dan ook weer gewoon te spelen.
Als dit probleem in Firefox 107.0 (mijn standaard browser) optreed, log ik wel eens in op MS Edge 107.0.1418.56 en daar kan de Discovery stream ook niet spelen. Die geeft hetzelfde frozen beeld met 84 er in.
Andere streams zijn wel te spelen. Maar uiteraard probeer ik dat niet met alle streams.
Ik werk met bedraad internet. Waarom is Discovery Channel altijd een probleem ? Met de KPN ipTV ontvanger is er dat probleem dat het geluid weg valt, nu is er ook een probleem dat de stream in de browser bevriest. Kan KPN once and for all deze problemen een keer oplossen zodat we TV kunnen kijken waarvoor we betalen, en niet telkens tegen storingen aan lopen ?
Â
Â