Skip to main content
Beantwoord

Vaag of hangend beeld bij tv kijken op de iPad

• January 25, 2025
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Wij hebben het zelfde probleem. Vaag beeld en het beeld blijft vaak hangen. De ene keer is het erger dan de andere keer. Ik maak gebruik van een mobile wifi.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@MariannePlaat. Je kijkt op een iPad begrijp ik, waarbij het beeld hapert. Is dit bij live kijken, bij opnames of op andere momenten? Merk je het bij bepaalde zenders of bij alle zenders? En welke iPad en welke versie van het iPadOS heb je precies?

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via de site.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 27, 2025

Welkom op de community ​@MariannePlaat. Je kijkt op een iPad begrijp ik, waarbij het beeld hapert. Is dit bij live kijken, bij opnames of op andere momenten? Merk je het bij bepaalde zenders of bij alle zenders? En welke iPad en welke versie van het iPadOS heb je precies?

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via de site.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 1, 2025

Dank je wel voor je antwoord. Ja, als ik op vakantie ben, gebruik ik mijn iPad en cast ik met een Chromecast naar de tv. Zoals ik al zei, maak ik op mijn vakantieadres gebruik van 4G mobiele wifi. Inmiddels heb ik mijn iPad geüpdatet naar versie 18.3, en het lijkt erop dat de beeldkwaliteit minder wazig is. Alleen het casten blijft haperen.

Jasper van KPN
Moderator

Wat voor Chromecast heb je daarbij precies, welk model is het? Met de Chromecast 2 is bekend dat het casten niet goed gaat, daar wordt aan gewerkt.