Skip to main content

Goedendag,

 

Op 27 mei heb ik mijn abonnement laten overzetten van Alles-in-1 naar Hussel. Ik had al Spotify Premium binnen Alles-in-1 op mijn internetabonnement en wilde naar Spotify Family. Zo gezegd, zo gedaan. 

Op dezelfde dag mail gehad dat per 28-5 omgezet zou worden naar Spotify Family. Na inloggen op mijn Spotify-account bleek dat niet zo te zijn, nog immer Premium. 

Veel gezocht op dit item en ik zag ook tips om te wachten tot het nieuwe abonnement zou zijn ingegaan. Dat is vandaag, maar nog immer Premium en geen Family. Uiteraard ook op dit forum gekeken naar een oplossing, maar nog niet de werkende oplossing gevonden.

 Wat mij opvalt is dat er heel veel topics en negatieve ervaringen zijn over KPN en het omzetten van Spotify Premium naar Family. 

  1. Is dit voor KPN geen signaal om dit proces eens goed op poten te zetten?
  2. Hoe kan ik geregeld krijgen dat ik Spotify Family ook daadwerkelijk kan gebruiken?

Groet, Coen

Laat maar. Ik zie exact dezelfde meldingen de afgelopen 24 uur, weken, maanden over dit issue. Zojuist Spotify uit mijn KPN abo gehaald en rechtstreeks bij Spotify een abo genomen. Geen gezeik, geen issue meer.


Hoi @coenvanstraalen.

Je had Spotify Premium bij jouw Thuis abonnement. Dit heb je omgezet in Spotify Family. Het Spotify account dat jij gekoppeld hebt zal automatisch naar Spotify Family omgezet worden aan het einde van de contractperiode van Spotify. Die loopt tot het einde van de factuurperiode. Daarna kun je Spotify Family gebruiken en mensen uitnodigen.

Maar ik zie dat je hier niet op wilde wachten en een abonnement bij Spotify zelf hebt afgesloten. Dat is natuurlijk je goed recht. Ik wens je hoe dan ook veel luisterplezier.