Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zit te huilen bij de waardeloze KPN-TV Roland Garros uitzending: haperen, zwart beeld. Met de TV app van XS4all nooit problemen bij het kijken op de ipad! Nu alleen maar ellende. Ook niet live uitzendingen haperen. Ja ik heb de wifi gechecked en de app opnieuw geinstalleerd. Hebben jullie ook echte oplossingen voor dit probleem? Sinds we als ex XS4all gebruikers bij KPN zijn ingelijfd is ook de internet verbinding slechter geworden. Ik probeer nu via mijn iphone te kijken, maar daar is de verbinding ook waardeloos. Dit probleem had ik nooit toen ik nog bij XS4all was. Wat is hier aan de hand? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Welkom op het forum @YJordan! Dat klinkt niet fijn. Ik wil dan ook graag met je kijken waar dit aan ligt. Gebruik je op de iPad de KPN iTV app? Als dat zo is, laat dan even weten welk type iPad je gebruikt, welk besturingssysteem daarop draait en welke versie van de iTV app.

Kan je ook een speedtest doen om te laten weten welke snelheid je haalt (op de iPad)? Verder geef je aan dat de verbinding met internet slechter is geworden. Waar merk je dit verder aan? Valt het internet ook helemaal weg of merk je alleen trager internet?