Skip to main content
Vraag

Verderspoelen KPN TV app op Chromecast werkt traag

• January 12, 2025
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Sinds een week de nieuwe app maar die is geen verbetering tov de oude. Alles werkt veel trager , bij versneld voor of achteruit spoelen bij live tv of programmas terug kijken loopt hij steeds vast, wel geluid maar geen beeld. Moet nu ook steeds terug naar gids ipv onderaan het beeld van links naar recht swipen om naar andere zender te gaan. Zo zie je maar weer , niet iedere geplande vernetering blijkt er ook een te zijn. Jammer hoor de oude app werkte ook niet veilloos maar deze is nog veel irritanter.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

wjb
Wijsgeer
  • January 12, 2025

Ik neem aan dat je niet Google Chrome bedoelt maar de Chomecast Google TV, klopt dat?

De snelheid van het switchen van zender laat inderdaad sterk te wensen over. Nu was dit bij de oude smart-TV app ook niet iets om over naar huis te schrijven maar, inderdaad, de nieuwe smart-TV+ app is nog wat langzamer.

Het ontbreken van de "minigids" is door velen als een gemis gemeld, ook tijdens de bèta-test en die "minigids" zal dan ook vast en zeker wel weer terug gaan komen in één van de komende updates van de smart-TV+ app.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 12, 2025

Merkwaardig...vanuit live kan je in de nieuwe app juist veel makkelijker terugspoelen, is mijn ervaring.

En met de favoriete zenders in de cirkels kan je met de pad op de afstandsbediening van de Chromecast heel makkelijk van zender wisselen, ​@Mike51. Is ook een kwestie van wennen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 12, 2025

Klopt bedoel chromecast 😀.zijn aan het sparen voor andere tv met ingebouwde apps hopelijk werkt het daar beter op.

• January 12, 2025

Klopt bedoel chromecast 😀.zijn aan het sparen voor andere tv met ingebouwde apps hopelijk werkt het daar beter op.

Reken daar maar niet op.

Mogelijk houd jouw probleem verband met de verbinding via wifi.

Dan zou ik toch kiezen voor een tv ontvanger. Deze app versie is en blijft wat mij betreft een drama. Bij mij is de versie voor de tablet en smartfoon in de ban. Ik gebruik enkel nog  tv.kpn.com.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 12, 2025

Op alles telefoons en computers/ tablets werk het naar behoren. Raar dat iedereen het weer anders ervaart. Wil echter niet terug naar al die kabels en omvormers van digitaal naar ananloog en dan weer terug😥.

We gaan het zien wellicht brengen updates later wat verbeteringen 🤔

• January 12, 2025

Op alles telefoons en computers/ tablets werk het naar behoren. Raar dat iedereen het weer anders ervaart. Wil echter niet terug naar al die kabels en omvormers van digitaal naar ananloog en dan weer terug😥.

We gaan het zien wellicht brengen updates later wat verbeteringen 🤔

Het gaat mij om de ongewenste koppeling met de streamdiensten. Daar heb ik de KPN TV app niet voor. Dat staat uiteraard los van het spoelen en andere functies. 

Geen extra apparaten of kabels dat snap ik.