Skip to main content

Hi, ik heb sinds een week mijn netflix account onder KPN gebracht, alleen nu is het gekoppeld aan het verkeerde email adres. Ik wil het account gekoppeld hebben aan het email adres waar ik altijd al mee netflix keek voordat ik het op KPN zette. Enig idee hoe je dit ontkoppeld?

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Ik denk dat je Netflix volledig moet afmelden.

Meestal bij instellingen of 3 puntjes.

Daarna moet je, als ik het goed heb, volledig opnieuw inloggen.

 

Of het wachtwoord, van de account waar je nu op bent ingelogd, aanpassen.

Dan krijg je ook het scherm om opnieuw in te loggen. 


hey bedankt voor je antwoord. Bedoel je met afmelden, dat account verwijderen? 


Hoi @Meothrandir en welkom hier op ons forum!

Naar mijn weten is de enige oplossing door Netflix weer bij ons af te melden om je vervolgens weer opnieuw aan te melden maar dan met het juiste mailadres. Wij kunnen geen mailadressen van een Netflix account voor je aanpassen. Laat je ons weten of je hiermee uit de voeten kunt?


Hi @JanZ_ , bedankt!

Ik ga het proberen


Hi @JanZ_ , bedankt!

Ik ga het proberen

Top, we zien je bevindingen graag tegemoet @Meothrandir!


Je kan Netflix toch op de KPN tv decoder volledig afmelden?

Want dan moet je opnieuw inloggen.

Zie ook hier.

Ga met de afstandsbediening naar het menu van Netflix. Rechtsonder in beeld staat de optie “Uitloggen”. Je kan met de afstandsbediening naar de optie scrollen. Nu kan je bijvoorbeeld met een ander account weer inloggen..

 

Wat ook een optie is, de account waar je mee bent ingelogd, het wachtwoord aanpassen.

Ook dan moet je volledig opnieuw inloggen. 


Hi @joop2011 ,

Ik heb geen tv decoder, alleen internet en telefonie van kpn dus dat werkt niet ;)


Hi @joop2011 ,

Ik heb geen tv decoder, alleen internet en telefonie van kpn dus dat werkt niet ;)

 

Dan moet je het via de Smart tv, mobiel of tablet doen.

 

Zie onder hier. 

 

Afmelden, daarna apparaat uit. Daarna weer aanzetten en wachtwoord en gebruikersnaam invullen.

 

Of de versie die er nu op staat, wachtwoord laten aanpassen.

Daarna moet je zo wie zo opnieuw aanmelden. 


ik kan het pas doen na een maand zie ik

 

 


@Meothrandir 

Wat bedoel je?

Afmelden op bijvoorbeeld Smart tv en opnieuw aanmelden kan toch altijd? 

Of heb je 2 abonnementen bij Netflix? 


@joop2011 

bedoel je uitloggen?

Ik kan wel uitloggen en dan op een nieuw account inloggen, maar dan is het nog niet verbonden via KPN.


@joop2011

bedoel je uitloggen?

Ik kan wel uitloggen en dan op een nieuw account inloggen, maar dan is het nog niet verbonden via KPN.

Mijn idee zou zijn om het huidige Netflix abonnement gewoon helemaal stop te zetten @Meothrandir. Vervolgens kun je je weer opnieuw abonneren en dan het juiste mailadres opgeven. 


En dat gaat dus (nog niet) Dit zijn screenshots van mijn netflix EN KPN portal. 

 

Netflix, cancel option staat er niet tussen.


KPN portal, kan ik het pas cancellen eind April

 


Heb je Netflix eind maart aangevraagd @Meothrandir? volgens mij kun je dit pas na 1 volledige maand afmelden en dat zou ook verklaren waarom het KPN portal aangeeft dat dit pas per eind april mogelijk is. In dat geval zul je dat even af moet wachten!

 


ja dat klopt, dus effe afwachten


ja dat klopt, dus effe afwachten

Yes, dan zit er even niks anders op!

Eind april het abonnement stopzetten en daarna weer activeren met het juiste mailadres, dat zou helemaal goed moeten komen dan. Mocht je onverhoopt toch tegen problemen aanlopen laat het dan vooral weten :)


@joop2011

bedoel je uitloggen?

Ik kan wel uitloggen en dan op een nieuw account inloggen, maar dan is het nog niet verbonden via KPN.

 

Netflix is nooit verbonden met KPN.

KPN verzorgt alleen de facturatie.

Je kan de app van Netflix op de KPN decoder gebruiken, maar je moet wel het “juiste” wachtwoord en gebruikersnaam invullen.

Je kan hem ook op een Smart tv, etc. installeren.

 

Maar je bedoelt, je hebt een ander mailadres gebruikt.

Dat maakt op zich niets uit.

Je kan een GMAIL, Hotmail, KPNmail.nl, etc. gebruiken.

Maakt voor Netflix niets uit.


Dag @joop2011 ,

 

bedankt voor je antwoord. Ik heb geen decoder en ook geen smart tv, slechts een chromecast.

Ik weet dat netflix het niet erg vind als ik een ander email adres gebruik, maar ik heb al een account met al mijn favorieten, geschiedenis etcetera. Die wil ik koppelen aan KPN en dus moet ik even wachten totdat ik het kan opzeggen in mijn KPN om vervolgend opnieuw de verbinding te maken. Helaas kan ik niet tegen KPN zeggen dat ik nu een ander emailadres wil hebben om mijn KPN aan te verbinden.


Het stopzetten van mijn netflix via KPN en weer aanzettenw werkte. 


Het stopzetten van mijn netflix via KPN en weer aanzettenw werkte. 

Fijn om te horen @Meothrandir en ook bedankt voor de bevestiging :)