Via Amazon Prime altijd recht op gratis verzendkosten
Goedeavond.
Ik heb een abonnement op prime video via KPN en dacht dat ik hierdoor ook altijd recht had op gratis verzendkosten van Amazone
Nu wil ik iets kopen op Amazone en zie dat ik verzendkosten moet betalen
Ik heb nog steeds het abonnement op prime video.
Hoe zit dit precies
Bladzijde 1 / 1
Hoi ​@Mar1960, welkom! Je hebt binnen Amazon Prime recht op gratis verzending van die producten die binnen het Amazon Prime aanbod vallen. Dat is in de praktijk een heel groot deel, maar niet alles. Je herkent producten die er onder vallen aan dit logo voor de tekst.
Â
Â
Je kunt, als je aan het zoeken bent op Amazon, in de filteropties ook aangeven dat je alleen Prime artikelen wilt zien.
Â
Als je meer wilt weten over waarom sommige dingen niet onder Prime verzending vallen moet je echter bij Amazon zelf zijn. Wij gaan daar niet over.
GoedemiddagÂ
Bedankt voor u reactie en advies.
gr Marjo1960
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.