Skip to main content
Beantwoord

Via KPN extra iemand toevoegen aan Netflix met korting

• February 14, 2026
  • 8 reacties
  • 74 keer bekeken

MarcMatser
Helper
Forum|alt.badge.img

Je kunt dus wel iemand toevoegen via je kpn Netflix account 

Dit gaat viadeze link 

https://help.netflix.com/nl/node/123279?g=0691d77b-5b64-4a06-bbfe-781711caa64a&lkid=URL_SUPPORT_ARTICLE&lnktrk=EVO

Vervolg de slapen van Netflix en iemand kan met extra korting ook ergens anders kijken wat niet bij je huishouden hoort  de geen die betaald dan €4,99 in plaats van €15,99 zie ook foto's 

Waarom wordt  er gisteren 

Met bellen volgehouden 

dat dit niet mogelijk is

Bij KPN 

Het kan dus wel en andrs kun je Netflix hier

over bellen en je krijgt netjes uit leg via de telefoon 

En via mail krijg je de de links door gestuurd 

Admin: afbeeldingen aangepast i.v.m.privacy

Beste antwoord door bnh

Waarom  is er gisteren door KPN  me dan met klem gezegd dat dit niet moeilijk is en ook nooit bij KPN kan wel raar als je Netflix belde dat dit dus wel KAN 

Omdat het net nieuw is, kan dit nog niet.

Niet alle medewerkers zijn er al van op de hoogte, dit soort wijzigingen hebben gewoon even tijd nodig. Ik zag het toevallig gisteravond ook voor het eerst dat ik kan upgraden via Netflix.

Ik had HBO Max afgesloten en Netflix via Combivoordeel, daarna kreeg ik die optie ook, wat vreemd was. Nu, na wat meer onderzoek, zie ik dat er meerdere opties zijn toegevoegd door Netflix en KPN. Het is dus echt vers van de pers.

8 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • February 14, 2026

De systemen zijn aangepast, dit is nu inderdaad mogelijk.

Ik heb er een duidelijk topic over gemaakt.

MarcMatser
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 14, 2026

Waarom  is er gisteren door KPN  me dan met klem gezegd dat dit niet moeilijk is en ook nooit bij KPN kan wel raar als je Netflix belde dat dit dus wel KAN 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 14, 2026

Omdat het net nieuw is, kan dit nog niet.

Niet alle medewerkers zijn er al van op de hoogte, dit soort wijzigingen hebben gewoon even tijd nodig. Ik zag het toevallig gisteravond ook voor het eerst dat ik kan upgraden via Netflix.

Ik had HBO Max afgesloten en Netflix via Combivoordeel, daarna kreeg ik die optie ook, wat vreemd was. Nu, na wat meer onderzoek, zie ik dat er meerdere opties zijn toegevoegd door Netflix en KPN. Het is dus echt vers van de pers.

MarcMatser
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 14, 2026

Waarom ken je de topic vinden en dan nog Waarom blijft KPN  vol houden dat dit absoluut Nooit kan bij KPN 

MarcMatser
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 14, 2026

Toch gek dat KPN vol blijft houden dat dit dus niet ken

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • February 14, 2026

Toch gek dat KPN vol blijft houden dat dit dus niet ken

Denkt u de de medewerkers robots zijn ?

Als iets al jaren zo is, en het is net aangepast dan heeft dat toch even tijd nodig voordat iedereen intern op de hoogte is ? We zijn toch allemaal gewoon mensen ?

MarcMatser
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 14, 2026

Dit is niet net aan geplaatst dit kon via Netflix al van af december 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@MarcMatser,

Ik begrijp goed dat dit verwarrend overkomt. Ik kan geen exacte datum bevestigen waarop deze optie beschikbaar is gekomen binnen de combinatie Netflix via KPN. Ik heb onze informatie er even bij gepakt en zie dat dit op onze website nog niet volledig duidelijk staat. Dat heb ik intern doorgegeven, zodat dit kan worden aangepast.

In onze kennisbank staat momenteel het volgende vermeld:

Kan ik met Netflix bij KPN ook mijn account delen met iemand buiten mijn huishouden?
Dat kan alleen als je hierover een bericht per e-mail van Netflix hebt ontvangen. Als je een extra lid aan je abonnement toevoegt, regel je dit via Netflix zelf. Dit kan niet via MijnKPN of via de KPN klantenservice.

De systemen zijn aangepast, dit is nu inderdaad mogelijk.

Ik heb er een duidelijk topic over gemaakt.

Deze vind je hier, mega handig! 

Het is dus mogelijk dat de medewerker de informatie op onze website heeft geraadpleegd, waar dit op dit moment nog niet duidelijk vermeld staat. Daarom extra fijn dat je de moeite hebt genomen om het hier te delen. Dankjewel! 😊