Skip to main content

Volgens de kpn heb ik alles goed gedaan om de streaming van viaplay te kunnen bekijken. Zij leggen de fout bij viaplay maart ik heb al diverse mail gestuurd naar viaplay maar antwoord ho maar. Ik ga naar viaplay ben ingelogd krijg te zien kijk nu druk op kijk krijg ik het volgende: Deze content is niet opgenomen in je pakket. Op onze website vind je informatie over hoe je je pakket kunt upgraden: Er onder staat in het rood UPGRADEN. Druk ik daar op komt er te staan: Als lid aanmelden. Doe ik dat dan krijg ik: abonnementen kies er een uit en betaal. De betaling is allang gedaan via kpn. Dus geen optie. Wat nu. Celeritas.

Ik begrijp dat je ViaPlay via deze link van KPN hebt geactiveerd en een gebruikersnaam en wachtwoord via deze activatie link hebt aangemaakt.

 

Hoe kijk je ViaPlay?

  1. Smart tv
  2. Mobiel
  3. Tablet
  4. KPN ontvanger Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)
  5. Of ?? 

KPN tv + box


Je hebt dus de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Als je gebruikersnaam en wachtwoord juist zijn, dan is het heel erg vreemd dat het niet werk.

 

Zie ook deze link als hulpje.


Welkom op de community @Celeritas, het klinkt inderdaad alsof jouw Viaplay account nog niet is gekoppeld aan onze gegevens. Het linkje dat joop geeft helpt je daarbij, heb je die stappen kunnen volgen? Lukt het daarmee om Viaplay te kijken?


Wat of wie is joop.


Wat of wie is joop.

?????

Zie boven, joop2011 en zoals ik heet inderdaad Joop.😉


Je hebt dus de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Als je gebruikersnaam en wachtwoord juist zijn, dan is het heel erg vreemd dat het niet werk.

 

Zie ook deze link als hulpje.

 

Ik ben eruit hij doet het bedankt Joop.