Skip to main content

In de app van Ziggo Sport staat kpn niet bij de te selecteren providers. Je zal maar alleen een smartphone of tablet hebben. Dan lukt het gratis account maken niet.

KPN om gratis Ziggo Sport account te maken staat er via de Ziggo Sport website gelukkig wel bij. Vervolgens kun je dan wel met je gemaakte ZS account gegevens inloggen op de ZS app.

Maar … je kunt alle 6 Ziggo Sport kanalen ook via de KPN iTV app zien op je telefoon / tablet natuurlijk.

Alhoewel ik wel een keer plezier ervan had met een (grote) tv storing bij kpn. Had ik tenminste ook nog Ziggo Sport (was toen tennis geloof ik) en ook espn via de espn app.

Hallo @PeterG ,

Ik zou je willen adviseren om die vraag eens te stellen op het Ziggo-forum. Tenslotte moet Ziggo dit mogelijk maken, KPN geeft daar geen invloed op. 


Ik heb daar geen account. En een maken lukt ook niet. Er wordt bij maken gevraagd om een klantnummer wat ik bij Ziggo natuurlijk niet heb.

Zo is het daar dus ook niet mogelijk voor potentiële klanten om vragen te stellen. Geen wonder dat ze minder aanwas hebben naar mijn mening.Â