Skip to main content

Viaplay aangevrgaad een keurige en heldere mail gekregen van KPN. Ik zit op hetzelfde WiFi netwerk, geen VPN. Als ik de stappen netjes doorloop in de mail die jullie sturen kom ik ook uit bij Viaplay. Echter hier kan ik net kiezen voor KPN als provider maar alleen Ziggo en DFNLD. Jullie verwijzen naar Viaplay, Viaplay naar jullie. Viaplay wil me intussen niet verder helpen en geven aan dat KPN een werkende link moet sturen. Voorlopig zit ik zonder Viaplay en het abonnement loopt gewoon door al 3 dagen.

 

Bijgevoegd het scherm dat verschijnt. Ook andere velden zijn een beetje vreemd ingevuld.

 

 

 

@PaulTurl, kun je de link in een andere browser proberen? Of de incognito? Kan je dan voor KPN kiezen? 

 

Mijn schoonmoeder wil overstappen van ziggo naar kpn. Ze heeft wel al een viaplay abonnemet afgesloten via ziggo.

kan dit omgezet worden naar kpn of is dat niet nodig? En zo ja hoe werkt dat dan?

Ze kan dan Viaplay bij Ziggo opzeggen en bij ons weer aanzetten. 


@PaulTurl, kun je de link in een andere browser proberen? Of de incognito? Kan je dan voor KPN kiezen? 

 

@Bart_Z  Nee, andere browser geprobeerd, ook incognito, en op telefoon. Maakt geen verschil. Zou het uitmaken dat ik bij KPN Zakelijk zit?

 


@PaulTurl, kun je de link in een andere browser proberen? Of de incognito? Kan je dan voor KPN kiezen? 

 

@Bart_Z  Nee, andere browser geprobeerd, ook incognito, en op telefoon. Maakt geen verschil. Zou het uitmaken dat ik bij KPN Zakelijk zit?

 

Viaplay bij KPN kun je ook toevoegen aan een KPN Kleinzakelijk abonnement.

Wat belangrijk is, is dat je bij het activeren klikt op de link in de ontvangen mail en dat je verbonden bent met het KPN Internet abonnement waar je Viaplay aan toegevoegd hebt.
Zo te lezen in jouw situatie het KPN Zakelijk Internet abonnement. Dubbelcheck: activeer je het ook op deze manier?

Andere tip is om de cookies/ geschiedenis van je browser te wissen!


@PaulTurl, kun je de link in een andere browser proberen? Of de incognito? Kan je dan voor KPN kiezen? 

 

@Bart_Z  Nee, andere browser geprobeerd, ook incognito, en op telefoon. Maakt geen verschil. Zou het uitmaken dat ik bij KPN Zakelijk zit?

 

Viaplay bij KPN kun je ook toevoegen aan een KPN Kleinzakelijk abonnement.

Wat belangrijk is, is dat je bij het activeren klikt op de link in de ontvangen mail en dat je verbonden bent met het KPN Internet abonnement waar je Viaplay aan toegevoegd hebt.
Zo te lezen in jouw situatie het KPN Zakelijk Internet abonnement. Dubbelcheck: activeer je het ook op deze manier?

Andere tip is om de cookies/ geschiedenis van je browser te wissen!

@Bart_Z 3n @Shyrin_: nu al dank voor het meedenken...

Activeren link in ontvangen mail: check

Verbonden met het juiste KPN Internenetabonnement (kleinzakelijk hussel): check 

Cookies en historie wissen: al een paar keer gedaan


Hi @PaulTurl, wat gek dit. 

Voor de duidelijkheid, je hebt deze link gevolgd om het te activeren? Want dan zou het moeten lukken. Wat krijg je te zien als je op “Viaplay activeren” klikt? Wat ik ook hieronder zie? 

 


@Alex_P:

Ja ik gebruik die link. Dan kom ik als ik op activeren klik hier:

 

En als ik dan op activeren klik hier:

 

 

En hier zie dat ik alleen 2 andere providers kan kiezen…

 

 


@PaulTurl als ik het goed heb onthouden, moet je hier gewoon verder gaan.

Maar ik denk dat @Alex_P je meer kan vertellen. 


Maar dat gaat niet omdat ik hier niet de juiste provider kan kiezen. KPN staat er iet tussen. Als ik 1 van de 2 andere providers kies krijg ik een foutmelding...


Viaplay aangevrgaad een keurige en heldere mail gekregen van KPN. Ik zit op hetzelfde WiFi netwerk, geen VPN. Als ik de stappen netjes doorloop in de mail die jullie sturen kom ik ook uit bij Viaplay. Echter hier kan ik net kiezen voor KPN als provider maar alleen Ziggo en DFNLD. Jullie verwijzen naar Viaplay, Viaplay naar jullie. Viaplay wil me intussen niet verder helpen en geven aan dat KPN een werkende link moet sturen. Voorlopig zit ik zonder Viaplay en het abonnement loopt gewoon door al 3 dagen.

 

Bijgevoegd het scherm dat verschijnt. Ook andere velden zijn een beetje vreemd ingevuld.

 

 

 

 

Als ik het goed heb onthouden, kan je gewoon op doorgaan klikken. 

Ben je, voordat je startte, wel ingelogd op MIJNKPN? 

 

Wel vreemd, het zou toch moeten werken.

Misschien als je het na een half uur nog eens doet?

 

Vul zo wie zo je account gegevens in dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (medewerker KPN) het voor je nakijken en je helpen.  (maar ik zie nu boven dat dat al gebeurd is (mijn excuus)).


@PaulTurl Ik heb een nieuw topic voor je aangemaakt. Zou je willen reageren op mijn privébericht? 


Alex, je privebericht is al beantwoord :-)


Ik heb exact hetzelfde probleem en dat is voor mij nog niet opgelost via een privebericht naar een klant. Hoe kan ik nu verder?


Ik heb exact hetzelfde probleem en dat is voor mij nog niet opgelost via een privebericht naar een klant. Hoe kan ik nu verder?

 

Vul je gegevens in je account zo compleet mogelijk in.

Dan kan de moderator (KPN medewerker) @Alex_P  het voor je nakijken. 


gelukt! Thnx!


Ik had hetzelfde probleem.

Maar inderdaad na geen provider te selecteren lukte het wel.

Dus alleen e-mailadres invullen en op doorgaan klikken werkte voor mij


@PaulTurl en @MHJJvH 

Ik had hetzelfde probleem.

Maar inderdaad na geen provider te selecteren lukte het wel.

Dus alleen e-mailadres invullen en op doorgaan klikken werkte voor mij

Zouden jullie dit ook willen proberen? Provider dus ook niet selecteren en alleen e-mail invullen? 


@PaulTurl en @MHJJvH 

Ik had hetzelfde probleem.

Maar inderdaad na geen provider te selecteren lukte het wel.

Dus alleen e-mailadres invullen en op doorgaan klikken werkte voor mij

Zouden jullie dit ook willen proberen? Provider dus ook niet selecteren en alleen e-mail invullen? 

@Alex_P 

 

Soms is de oplossing simpel….. 

Dit werkte! Case closed 🙂 Allen bedankt voor het meedenken…..


Top! Fijn om te lezen. En dank @Paul van Dijk


Viaplay aangevrgaad een keurige en heldere mail gekregen van KPN. Ik zit op hetzelfde WiFi netwerk, geen VPN. Als ik de stappen netjes doorloop in de mail die jullie sturen kom ik ook uit bij Viaplay. Echter hier kan ik net kiezen voor KPN als provider maar alleen Ziggo en DFNLD. Jullie verwijzen naar Viaplay, Viaplay naar jullie. Viaplay wil me intussen niet verder helpen en geven aan dat KPN een werkende link moet sturen. Voorlopig zit ik zonder Viaplay en het abonnement loopt gewoon door al 3 dagen.

 

Bijgevoegd het scherm dat verschijnt. Ook andere velden zijn een beetje vreemd ingevuld.

 

 

 

Paul, Heel erg bedankt. Al geruime tijd bezig Viaplay te activeren maar lukte mij ook niet door oa bovenstaand probleem. Zoeken op kpn en chatten met de kpn robot bracht ons niet verder tot we jou bovenstaand bericht tegen kwamen. Dank.

 


Al deze tips werken bij mij niet! ik kan niet op doorgaan kiezen.

Stom dat KPN er niet bij staat.

Ik kan DFNLD kiezen en wat invullen en ik kan Ziggo kiezen en wat invullen.

Maar niks kiezen en op doorgaan klikken gaat niet. Wat nu?

 

Oh en ik zit al heel lang op een email te wachten met een activatiecode!!!!!!!!!!!!!

 


Hier ook precies hetzelfde probleem, alleen de opties DFNLD en Ziggo die je kunt kiezen.


Hier ook precies hetzelfde probleem, alleen de opties DFNLD en Ziggo die je kunt kiezen.

Je hoeft daar niets te kiezen, je e-mailadres invoeren en doorklikken. Lukt het zo? 


Hier ook precies hetzelfde probleem, alleen de opties DFNLD en Ziggo die je kunt kiezen.

Je hoeft daar niets te kiezen, je e-mailadres invoeren en doorklikken. Lukt het zo? 

En in welk vak moet ik dat invullen??? 

Dit is wat ik zie

 


Dit is vreemd. Ben jij wel thuis en verbonden met je eigen netwerk?

En heb je wel de link uit je bevestigingsmail gebruikt?


Dit is vreemd. Ben jij wel thuis en verbonden met je eigen netwerk?

En heb je wel de link uit je bevestigingsmail gebruikt?

die moet ik nog krijgen……….. nooit gehad dus