Skip to main content

Viaplay aangevrgaad een keurige en heldere mail gekregen van KPN. Ik zit op hetzelfde WiFi netwerk, geen VPN. Als ik de stappen netjes doorloop in de mail die jullie sturen kom ik ook uit bij Viaplay. Echter hier kan ik net kiezen voor KPN als provider maar alleen Ziggo en DFNLD. Jullie verwijzen naar Viaplay, Viaplay naar jullie. Viaplay wil me intussen niet verder helpen en geven aan dat KPN een werkende link moet sturen. Voorlopig zit ik zonder Viaplay en het abonnement loopt gewoon door al 3 dagen.

 

Bijgevoegd het scherm dat verschijnt. Ook andere velden zijn een beetje vreemd ingevuld.

 

 

 

IK VIND HET ÉÉN GROOT FIASCO!:rage:


Dit is vreemd. Ben jij wel thuis en verbonden met je eigen netwerk?

En heb je wel de link uit je bevestigingsmail gebruikt?

die moet ik nog krijgen……….. nooit gehad dus

Heb je wel een e-mail gehad dat de bestelling gelukt is? En staat Viaplay wel actief in Mijn KPN? 


Ik heb drie kwartier met de KPN-winkel aan de lijn gezeten en uiteindelijk een mail gehad van KPN(!) waarin ik een link moest aanklikken “Viaplay activeren”, maar die link kan ik wel dromen want diezelfde link.. (te weten de zelfde URL zit er achter!) staat ook op de website van KPN: Hoe activeer ik Viaplay!

Dus daar kwam ik ook niet verder mee. En in MijnKPN staat Viaplay actief.

Nee, ik schijn een mailtje van Viaplay te moeten krijgen met iets in de trant van “Welkom bij Viaplay via KPN” of zoiets. En ik heb geen idee of ik die al gehad heb en of ik die nog überhaubt nog ga krijgen.

Er is nog nergens een echte koppeling tussen KPN en Viaplay. Ik heb een account bij Viaplay… bij KPN is Viaplay geactiveerd… maar het één is niet gekoppeld met het ander.

Ze willen dat ik betaal voor content, maar ik kan nergens goed aangeven dat ik via KPN bij Viaplay zit!


Dit is vreemd. Ben jij wel thuis en verbonden met je eigen netwerk?

En heb je wel de link uit je bevestigingsmail gebruikt?

die moet ik nog krijgen……….. nooit gehad dus

Misschien overbodig, heb je ook gekeken in je spam/ongewenste mail bak? 

Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Dit is vreemd. Ben jij wel thuis en verbonden met je eigen netwerk?

En heb je wel de link uit je bevestigingsmail gebruikt?

die moet ik nog krijgen……….. nooit gehad dus

Misschien overbodig, heb je ook gekeken in je spam/ongewenste mail bak? 

Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik heb inmiddels een mailtje gekregen (doorgestuurd door KPN-winkel, want het was gestuurd naar mijn budgetbeheerder!) maar daar kwam ik ook niet verder mee. Ik heb blijkbaar wel een mailtje van Viaplay gehad maar ik zie de koppeling met KPN niet! oh en ik heb mijn profiel bijgewerkt!

 


Hallo @Peter Brinkman , als je onder financieel bewind staat kun je zelf ook niets meer aan je abo aanpassen, dat kan dan alléén degene die jouw financiën beheert en kun je daar dus terecht om een aanvraag te doen, en hij/zij beslist dan of dan financieel uit kan bij jou en kan hij/zij die aanvraag voor jou regelen.

 

 


Hallo @Peter Brinkman , als je onder financieel bewind staat kun je zelf ook niets meer aan je abo aanpassen, dat kan dan alléén degene die jouw financiën beheert en kun je daar dus terecht om een aanvraag te doen, en hij/zij beslist dan of dan financieel uit kan bij jou en kan hij/zij die aanvraag voor jou regelen.

 

 

Dat is het probleem ook niet… ik heb een geactiveerde Viaplay bij KPN en een account bij Viaplay… nu moeten ze nog aan elkaar gekoppeld worden… hoe de f*ck doe ik dat!!!!!!!!!!

 

Ik ben bang dat mijn budgetbeheerder totaal geen idee heeft wat te doen.

Ik kan beter ná de eerste betaling voor Viaplay, Viaplay weer uit mijn lijst halen en de-activeren.


Opgelost door een ander E-mail adres te gebruiken