Skip to main content

Goedemiddag! Ik heb gisteren online viaplay aangevraagd via KPN maar ik heb nog steeds geen toegang, hebben meer mensen hier last van? Ik heb spijt dat ik het niet rechtstreeks bij via play aangevraagd heb.. 

 

*Admin* Eigen topic aangemaakt voor je vraag.

Goedemiddag! Ik heb gisteren online viaplay aangevraagd via KPN maar ik heb nog steeds geen toegang, hebben meer mensen hier last van? Ik heb spijt dat ik het niet rechtstreeks bij via play aangevraagd heb.. 

Heb jij Viaplay ook geactiveerd via https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay/activeren.htm?

Zo ja, reset jouw TV ontvanger eens. Is kanaal 225 nu wel zichtbaar?


Ik krijg daar de melding dat ik niks besteld heb en/ of dat mijn order nog niet verwerkt is.. 


Ik krijg daar de melding dat ik niks besteld heb en/ of dat mijn order nog niet verwerkt is.. 

Dan hoop ik dat een moderator van kpn zal reageren om met je mee te kijken.


@Sass88 Welkom op het forum. 

Vreemd dat je deze melding krijgt, ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan doen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


@Sass88 Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik zie wel de bevestiging van je bestelling terug, maar de daadwerkelijke bestelling zie ik niet terug. 

Ben je thuis en heb je een mogelijkheid om te proberen via kanaal 226 te activeren? 


@Rutger_ ok dat is vreemd. Via TV wil hij de zenderpakketten niet meer laden dus dat werkt ook niet. Ik weet niet of er nu nog ergens een bestelling hangt maar kan je deze annuleren? Ik ga het ergens anders afsluiten 


@Sass88 Ik ga inderdaad aan de slag met het annuleren van de bestelling. 

Jammer om te lezen dat je deze keuze maakt maar wel begrijpelijk in deze situatie. 

Omdat de order is uitgevallen wordt deze normaal gesproken handmatig door mijn collega's ingevoerd. 

Ik heb het verzoek gedaan om dat hier niet te doen! Je kunt er dus vanuit gaat dat het abonnement niet actief wordt!


Ook ik heb viaplay aangevraagd maar hij staat al 3 dagen in behandeling. Ik kan of weet niet hoe ik deze aanvraag kan annuleren. Ik heb ook de tv ontvanger gereset zonder resultaat. De aanvraag blijft in behandeling.  Het is heel vervelend dat je via de telefoon een enorm keuze menu  voorgeschoteld krijgt met als eind antwoord van de computer: bel morgen. Ook via de faq kom je niet verder. Iemand nog een tip?


@Sofia001 Welkom op het forum. 

Zou je voor mij je forumprofiel kunnen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of er iets is dat ik kan doen! :)