Skip to main content
Beantwoord

Viaplay abonnement omzetten naar variant zonder reclame

• February 3, 2025
  • 19 reacties
  • 4080 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

hoe kan ik mijn basis viaplay abonnement omzetten naar viaplay zonder reclame 

Beste antwoord door Koska

Het is nu Juli kan KPN er nu niet eens voor zorgen dat Viaplay zonder reclame komt. Het zijn steeds langere reclame blokken. F1TV kan je niet op de tv afspelen dus is dat geen optie.

19 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 3, 2025

Hallo ​@ikke48 ,

Dat kan op dit moment (nog) niet bij KPN. De verwachting is dat dit later dit jaar wel mogelijk gaat worden. 

Voor de volledigheid : 

Het Viaplay abonnement wordt vanaf 3 maart 2025 Viaplay Basis (met reclame) en kost dan 19,99 per maand.

bron : https://www.kpn.com/entertainment/viaplay?q=viaplay+

Een alternatief is om Viaplay rechtstreeks bij hun af te sluiten. Maar dan mis je wel de mogelijke entertainmentkorting die je bij KPN onder voorwaarden kunt krijgen 

https://viaplay.com/nl-nl/

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 3, 2025

viaplay basis naar viaplay zonder reclama

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 3, 2025

De nieuwe abonnementen van Viaplay gaan 3 maart in, ikke48.

Als je het via kpn betaalt kun je tot medio mei niet naar Viaplay Standaard à € 21,99.

Via kpn factuur nog even alleen Viaplay Basis à € 19,99.

Dus kijk het letterlijk even aan de eerste 2 maanden van het F1 seizoen. Ik denk dat het nog wel meevalt. Vast niet zulke lange splitscreen reclameblokken als via de Duitse RTL. 

Admin: samengevoegd met al lopend topic

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 3, 2025

Hoi ​@ikke48 Ik zag dat je twee topics had aangemaakt. Ik heb ze samengevoegd om verwarring te voorkomen. 

• Topper
  • March 17, 2025

Nou, het blijken dus WEL lange splitscreen blokken te zijn. Ik hoop dat KPN snel de optie biedt om Viaplay abonnementen om te zetten. Anders zeg ik het via KPN op en neem ik een los abbo… 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 17, 2025

voor mij het zelfde .,kom op kpn reageer eens een beetje sneller .

erger me eigen vreselijk aan die reclame

• Nieuwkomer
  • April 13, 2025

Vandaag voor het eerst dit jaar een race live gekeken (met reclame). Kansloos. Heb VP meteen opgezegd. Kijk wel via F1TV.  Heb toch geen behoefte aan dertig identieke voor- en napraatprogramma’s en al helemaal niet aan dat infantiele gedoe met Coronel en Kamphues. Was net blij dat we daarvan af waren met de overstap van Ziggo. Vind overigens het commentaarduo van VP helemaal prima (mag ook wel eens gezegd), maar die kan ik via F1 ook volgen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 14, 2025

Gisteren 2 x reclame. 

1 x 3 minuten en 1 x 1 minuut. Toch niet lang? Mij stoort het niet; even drankje halen.

Beter dan de 3 x 6 à 7 minuten die het bij RTL (47) indertijd was.

RfKlaassen schrijft: Vind overigens het commentaarduo van VP helemaal prima (mag ook wel eens gezegd), maar die kan ik via F1 ook volgen.

Helemaal mee eens. Was ook wel helemaal klaar met Olav Mol en Jack Plooij.

• Nieuwkomer
  • May 21, 2025

Goedemiddag, er werd eerder aangegeven dat er half mei kon worden overgestapt naar standaard, dus zonder die irritante reclame. Nog steeds niet mogelijk. Is dat nou echt zo moeilijk om te regelen?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 21, 2025

Goedemiddag, er werd eerder aangegeven dat er half mei kon worden overgestapt naar standaard, dus zonder die irritante reclame. Nog steeds niet mogelijk. Is dat nou echt zo moeilijk om te regelen?

Ik heb Viaplay Basis bij kpn en kijk zonder reclame. ​@Luuk2 

Want. Je kunt gratis een F1TV account koppelen aan je Viaplay abonnement. En via F1TV is er geen reclame want dat is de feed van F1 zelf.

Dus maak een account bij F1TV aan gekoppeld aan je Viaplay abonnement. Scheelt ook weer € 2 ten opzichte van Viaplay Premium! http://f1tv.com/viaplay .

Er was aangekondigd, bij TotaalTV (en dat heb ik overgenomen) dat medio mei Standaard beschikbaar zou zijn. Dat duurt nog 10 dagen. Al betwijfel ik of dat gehaald wordt.

• Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 2, 2025

Het is nu Juli kan KPN er nu niet eens voor zorgen dat Viaplay zonder reclame komt. Het zijn steeds langere reclame blokken. F1TV kan je niet op de tv afspelen dus is dat geen optie.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 5, 2025

Of je neemt het gewoon via Viaplay zelf… Kost wel een punt voor Combivoordeel.

F1TV kan je niet op de tv afspelen dus is dat geen optie.

Wel als je smart-tv met Android-TV of Google-TV hebt. En als je de kpn box DIW7022 of de Soundbox hebt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • July 11, 2025

Ik wilde net gaan kijken of het al mogelijk is, helaas nog steeds niet. Kan je op een makkelijke manier naar viaplay zelf overstappen (zoals het heel makkelijk is om van Netflix naar Netflix via KPN te gaan)?

• Nieuwkomer
  • July 26, 2025

Het kan gelukkig eindelijk. Het is al eind juli nu.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 27, 2025

Wil je aangeven waar dit staat ​@Martnl .

Zelfs in MijnKPN is alleen Viaplay Basis mogelijk.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 27, 2025

bij mij ook nog steeds alleen maar viaplay basis  verschrikkelijk  KPN

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 27, 2025

IN DITZELFDE TOPIC heb ik aangegeven hoe je met Viaplay Basis tóch reclamevrij Formule 1 kunt kijken. Bovendien in véél betere beeldkwaliteit dan via Viaplay. F1TV=1080P HEVC (android-tv) en 2160P (Apple TV OS). Viaplay=1080P maar dan h.264.

Viaplay met gekoppeld F1TV account. Het beste van 2 werelden voor de prijs van Viaplay Basis.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 27, 2025

via f1 tv pro inderdaad geen reclame ,alleen ik wil het voor programma ook zien in het nederlands op f1 is dat alleen in het engels 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 27, 2025

Ik ga eerst naar de Viaplay app. Vlak voor de race begint zet ik die uit en ga naar F1TV.  Gewoon met het NL  commentaar. 

Het gepraat achteraf interesseert mij niet.