Skip to main content

Hallo allemaal , ons viaplay abonnement is gisteren ingegaan bij jullie maar wij krijgen niets te zien als alleen het scherm wat er altijd stond , hoe los ik dit op , heb ook al bij viaplay aangemeld dus snap niet wat er nu mis is ? Iemand een antwoord ? 

Ik heb me vandaag aangemeld voor viaplay via KPN  . Werkt wel op de PC en mobile telefoon ,maar op de TV (225)hetzelfde beeld als u .Ben een beetje digibeet snap er dus niet zoveel van. Mijn bedoeling was om het via de tv te zien .Tips zijn welkom.


Hallo allemaal , ons viaplay abonnement is gisteren ingegaan bij jullie maar wij krijgen niets te zien als alleen het scherm wat er altijd stond , hoe los ik dit op , heb ook al bij viaplay aangemeld dus snap niet wat er nu mis is ? Iemand een antwoord ? 

 

Kanaal 225 werkt alleen op zaterdag en zondag tijdens de F1

Dit kanaal is er tot 1 augustus.

 

Klopt dat je ViaPlay via de app moet kijken.

ViaPlay is een Streamingdienst, net zoals Netflix, Disney+, etc. 

 

Admin: Voor meer informatie over Viaplay kan je terecht in dit topic.


Ik kon de Viaplay app nog niet vinden op mijn tv.


Hey hoi hoi , waarom is dit er maar tot 1 augustus eigenlijk ? En euhm , bedankt voor uw reactie :sweat_smile:


Hoi Egbert , nee de heeft waarschijnlijk met "wat voor tv" je hebt te maken , onze tv heeft de app ook niet :disappointed_relieved: dus je bent niet de enige 


Wordt zeker een nieuwere tv :blush: de mijne is een jaar of 10 oud.


Ik kon de Viaplay app nog niet vinden op mijn tv.

 

Zie hier, het moet zo wie zo een model zijn van na 2016

Zie link wat je moet doen.


Wordt zeker een nieuwere tv :blush: de mijne is een jaar of 10 oud.

 

Of een Chromecast. 


Hey hoi hoi , waarom is dit er maar tot 1 augustus eigenlijk ? En euhm , bedankt voor uw reactie :sweat_smile:

 

Omdat ViaPlay dat voldoende vind en geen toestemming aan KPN, Ziggo, etc. geeft voor langer.

ViaPlay is een streamingdienst, vandaar.

 

Maar wie weet.


Vanaf 10of 11mrt. Komen ook de andere kanalen van viaplay in de kpn tv gids. Dit kreeg ik net te horen van de klantenservice


Vanaf 10of 11mrt. Komen ook de andere kanalen van viaplay in de kpn tv gids. Dit kreeg ik net te horen van de klantenservice

 

Lijkt mij sterk, want ViaPlay heeft helemaal geen kanalen.

ViaPlay is net als Netflix, Disney+, etc. een streaming dienst.


Ik heb vorige maand videoland uitgezet omdat deze geregeld vast liep.                   Twee keer mijn tv de frisse start aan moeten zetten en opnieuw  de software downloaden. 

Zeer irritant. 

Toen besloten om Viaplay aan tezetten    Via Kpn

Dat had ik beter ook niet kunnen doen.    Voor de derde keer gebeld naar de klantenservice. Over hoe ik alles moet installeren, geen duidelijke uitleg hoe of wat.ook heb ik mij aangemeld bij Viaplay, maar daar moet ik mij ook weer betalen voor alles tekijken.                          moet dan 1 cent overmaken, en mij gevoel zegt dan dat ik aan twee abonnementen heb,  Krijg het niet voormekaar op de app te installeren op.de televisie.                                               Dus nu kan ik alleen in de weekenden kijken naar de formule 1en verrder niks.   Dus voor de hele bedrag kan ik alleen de formule kijken.                                                Dus ik ga niet aan twee abonnementen vast zitten die dan bijna 20.euro gat kosten.Kan nu ook niet Viaplay uitzetten daar zit ik nu een maand aanvast.Dus maar een wachten dan uitzetten en dan weer terug naar Viaplay om dan het daar maar aan tezetten.  En dan pas de 1 euro cent overmaken om alles tekijken.             Wat is dit allemaal gedoe om het voormekaar tekrijgen.

 


Ik heb vorige maand videoland uitgezet omdat deze geregeld vast liep.                   Twee keer mijn tv de frisse start aan moeten zetten en opnieuw  de software downloaden. 

Zeer irritant. 

Toen besloten om Viaplay aan tezetten    Via Kpn

Dat had ik beter ook niet kunnen doen.    Voor de derde keer gebeld naar de klantenservice. Over hoe ik alles moet installeren, geen duidelijke uitleg hoe of wat.ook heb ik mij aangemeld bij Viaplay, maar daar moet ik mij ook weer betalen voor alles tekijken.                          moet dan 1 cent overmaken, en mij gevoel zegt dan dat ik aan twee abonnementen heb,  Krijg het niet voormekaar op de app te installeren op.de televisie.                                               Dus nu kan ik alleen in de weekenden kijken naar de formule 1en verrder niks.   Dus voor de hele bedrag kan ik alleen de formule kijken.                                                Dus ik ga niet aan twee abonnementen vast zitten die dan bijna 20.euro gat kosten.Kan nu ook niet Viaplay uitzetten daar zit ik nu een maand aanvast.Dus maar een wachten dan uitzetten en dan weer terug naar Viaplay om dan het daar maar aan tezetten.  En dan pas de 1 euro cent overmaken om alles tekijken.             Wat is dit allemaal gedoe om het voormekaar tekrijgen.

 

 

@Gpg 

Zie hier en hier staat echt alles heel erg duidelijk vermeld.

Op de KPN tv decoder zit geen app van ViaPlay.

Dus moet je via de Smart TV (nieuwer dan 2016) kijken of via Chromecast, etc.

Zie site ViaPlay.

 

P.S.

Als het goed is, heeft jouw KPN tv decoder een update gehad (1 of 3 maart)

Daarmee moet het probleem met de Videoland app zijn opgelost.


@joop2011  dank je voor alle uitleg , hoop dat we er allemaal wijzer van zijn geworden :wink:


Op tv kun je alleen formule 1 kijken via kanaal 225.

Ik heb mij ook opgegeven ik dacht dat je ook naar het darten kon kijken.

Maar dat kan dus niet ik zeg mij abonnement volgende maand meteen weer op.


Ik heb een chromecast dan bedien je viaplay op tv met je telefoon, en kun je alles wat ze aanbieden zien.


@Exel ik snap je volledig , wij hebben het abonnement ook genomen voor het darten maar ook meer voor de F1 , er staat geloof ik nog wel het 1 en ander te veranderen zoals ik heb begrepen 😉


@egbertje is misschien ook nog optie om dat te doen ‼️‼️


Mijn tv is 10 jaar en de viaplay zit hier niet bij de apps, daarom heb ik de chromecast nodig.Er is mij verteld door iemand via het forum dat bij tv,s van na 2016 de app er wel bij zou zijn .Ben zelf ook maar een digibeet maar met tips via het forum is het mij gelukt. 


Op tv kun je alleen formule 1 kijken via kanaal 225.

Ik heb mij ook opgegeven ik dacht dat je ook naar het darten kon kijken.

Maar dat kan dus niet ik zeg mij abonnement volgende maand meteen weer op.

 

De reden is dat ViaPlay een te grote data verwacht tijdens de F1.

Bij Darts is dat niet het geval en kan je prima via de app kijken.

 

KPN kanaal 225, Ziggo kanaal 200, etc. mogen van ViaPlay alleen de za. en zo. de F1 op dat kanaal uitzenden.

Meer mag niet van ViaPlay.

 

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst.

 

ViaPlay heeft de rechten van de f1, vandaar dat je ViaPlay of F1 tv pro nodig hebt om Formule 1 te kunnen kijken.

VaiPlay heeft ook de rechten van Darts, vandaar dat je dit alleen via ViaPlay kan kijken.


geachte ik vind het mislijdend dat jje maar een kanaal (225) heb,terwijl je ook darten kon kijken dus mooi niet.

Ben niet tevreden met misleiden voorwaarden waar ik voor moet betalen

Gegroet J.M.A.Bekx


geachte ik vind het mislijdend dat jje maar een kanaal (225) heb,terwijl je ook darten kon kijken dus mooi niet.

Ben niet tevreden met misleiden voorwaarden waar ik voor moet betalen

Gegroet J.M.A.Bekx

 

Wat is er misleidend aan?

 

Er staat duidelijk wat er op mag worden uitgezonden van ViaPLay.

ViaPlay bepaald wat wel en niet mag.

 

Op za. en zo. worden tijdens de Formele 1 de trainingen, kwalificaties en wedstrijd op kanaal 225 uitgezonden.

Reden: ViaPlay verwacht dat anders de datastroom te groot is.

Het kanaal is er maar tot 1 augustus, ik denk dat ViaPlay het probleem dan heeft opgelost.

Daarna alleen nog via de app. zie hier.

 

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst.

ViaPlay is geen zender. 

 

Darten kan je perfect kijken via de app.

Daar is ook geen te grote datastroom voor.:wink:

 


ik heb een schotel, maar wel internet van kpn kan ik dan zonder viaplay toch de weekende kijken


ik heb een schotel, maar wel internet van kpn kan ik dan zonder viaplay toch de weekende kijken

 

Nee, dat kan niet, dan moet je ook tv van KPN en de KPN tv decoder hebben om kanaal 225 te kunnen zien..

Maar je kan wel gewoon via de app van ViaPlay op je Smart tv etc. kijken en dan kan je alles zien.

Abonnement kan je rechtstreeks via ViaPlay nemen.