Skip to main content
Beantwoord

Viaplay activeren lukt niet, heb service ID nodig

  • 18 August 2024
  • 4 reacties
  • 23 keer bekeken

Hoi,

wat ik ook probeer of doe, na 1 dag klooien (zonde van mijn tijd) doet viaplay het dus nog steeds niet. Er wordt hier steeds gesproken over mail die je van kpn heb gekregen, nou ik heb niets gekregen. Ik heb dus al een account gehad van viaplay, maar een tijd geleden mee gestopt, ik dacht ik kan die voorwaarden wel weer gebruiken, dus niet. Ik wilde mij aanmelden met mijn vorige viaplay account, krijg wel vinkjes en druk dus op inloggen en activeren, maar dan gebeurt er dus niets (alleen controleer of je alles heb ingevuld en probeer het opnieuw (zij zetten die vinkjes) Ik wil nu een nieuw viaplay account maken, maar ze blijven dus vragen om die kpn service idee 1 en 2, maar er is hier niemand die dat wil geven, want wordt er hier gezegd dat hoeft niet, nou dat hoeft dus wel, want anders kom ik dus geen stap verder. En ga mij nu niet vertellen hoe het dan moet. Ik ben al bijna een dag aan het prutsen, maar kom geen stap verder. Ik heb alles gelezen wat er hier staat en allerlei andere info, maar ik heb dus GEEN mails van kpn gekregen, waarin zou staan wat ik moest doen. Ik wil heel graag engels voetbal kijken.

Is er hier iemand die mij kan zeggen hoe het nu verder moet.

Camthelion

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Hoi @Rhand_Altor, welkom op onze community! Je zou deze niet nodig moeten hebben als je de juiste stappen doorloopt. Is het in de tussentijd nog gelukt viaplay te activeren? We hebben hier ook een artikel over!
 

 


Ik heb viaplay via kpn opgezegd, want niemand kon of wilde iets doen, lui van viaplay wel, maar die konden niets doen omdat alles steeds fout en vast liep en jullie willen NIET helpen, want er waren velen voor mij, die de, ook door mij gevraagde kpn service id 1 en 2 vroegen, maar jullie hebben aan NIEMAND een antwoordt gegeven op hun, mijn vraag. Jullie zeggen alleen maar die zou je niet nodig moeten hebben. Waarom zouden al die mensen daarom vragen, omdat viaplay het nodig vond dat te vragen om viaplay te activeren. Ik heb ontzettend veel van die vragen hier voorbij zien komen, maar niemand heeft een antwoordt gehad, die zou kunnen helpen om viaplay toch aan de praat te kunnen krijgen. mooi forum zijn jullie. Ik neem viaplay gewoon via hunzelf af, dan heb je al dat gezeik van kpn NIET meer nodig.

Succes met jullie speelclubje.


U heeft gewoon de mail van KPN nodig. Zonder die mail begin je niets. 


wat dacht je wat ik gedaan hebt,

 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels


Reageer