Skip to main content

Op 22-12-2022 Viaplay aangeschaft. Omdat ik Viaplay niet geactiveerd krijg, heb ik 2 x met KPN gebeld.  Er wordt gemeld, dat het wordt opgelost. Zodra het is opgelost, zou ik een berichtje krijgen op mijn GSM. Tot op heden 26-01-2023 (een maand verder!!) nog steeds geen bericht c.q. Viaplay. Heb de incasso van de desbetreffende factuur uiteindelijk ingetrokken. KPN komt vanzelf met de melding, dat de factuur niet geïncasseerd kan worden. Dus KPN… ik wacht in alle rust af. 

 

Intussen al heel veel spijt dat ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN….

Welkom bij ons op het forum @Sylvia H. Iets met de activatie van Viaplay loopt niet goed begrijp ik, wat precies kan ik niet zeggen doordat er op je profiel geen gegevens staan. Heb je inmiddels wel een bericht gekregen over de activatie?

Het storneren van de factuur is niet handig, daar krijg jij herinneringen van en uiteindelijk heb jij daar meer last van dan wij. Dat zou ik niet aanraden. Als de activatie is gelukt kan er achteraf gekeken worden of een vergoeding mogelijk is.


Hallo Jasper, bedankt voor jouw mail. Tor op heden geen activatielink ontvange. Wat heb jij nodig van  mij? Er ontbreken gegevens in mijn profiel?


P.S.

@Sylvia H

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉

 

Vul je profiel gegevens zo compleet mogelijk in, alleen de moderater kan die zien en het voor je nakijken.

 

Had je dit ook geprobeerd?

Op MIJNKPN en laat die open staan.

Open in een ander venster en ga naar deze site en scrol naar beneden en klik op activeren.

Vaak lukt het dan.


Op jouw forumprofiel staan geen gegevens @Sylvia H, dus ik kan nog niets zien. Als je die volledig invult en een seintje geeft kan ik met je meekijken.

Had je de tip die Joop geeft ook al kunnen proberen?